Lurer på om jeg må liste meg ut herfra igjen:/

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Fortsatt ikke noe mer positivt så takker for meg! Lykke til dere andre <3
................................................................................
Testene jeg tar er negative nå, og symptomene har til dels forduftet. Kanskje var det hcg rester etter ma'en, eller en kjemisk graviditet. Må ha vært det siste for kjente det på kroppen før jeg testa positivt. Bakdelen med tidlig testing:p lærer the hard way!
Men venter til litt etter det jeg tror er ikm før jeg stikker.. synes liksom september er så fin måned <3
 
Last edited:
Å nei! Jeg krysser fingrene for at du får knallsterke positive når du er over ikm! Håper du blir her heeelt til september;) Men ja. Det er jo ulempen med ("for") tidlig testing :/

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
uff, så dumt! Men du blir nok raskt gravid igjen! Du er jo tydeligvis superfruktbar ;)
 
Ånei så trist :/ håper du får positive tester snart <3 sender deg en god klem!
 
Huff! Føler med deg! Ser ut som jeg må liste meg ut herfra også... satse på oktober da ;)
 
Takk for medfølelsen jenter <3
Håper dere alle holder dere her helt til sept:)
Og ja, jeg er heldig og har blitt lett gravid, så gikk på en skikkelig realitycheck nå som jeg mista sist. Ingen selvfølge dessverre. Skal teste julaften, håper på glade streker men har mista litt trua.
Klemmer <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Huff! Føler med deg! Ser ut som jeg må liste meg ut herfra også... satse på oktober da ;)
Uff du også? Negative tester på deg og? Klem :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
jepp, men har bare testa 1gang i går.. har ikke flere tester så får bare smøre meg med tålmodighet til neste mulighet. :)
 
Oppdatert på toppen :/

Sendt fra moben :)
 
Så trist :/ håper spiren sitter hos deg snart og at den klorer seg fast hele veien! God klem <3
 
Så dumt :( Håper det ikke tar for lang tid før den sitter igjen, snuppa! Kos deg med spekemat og et glass god vin i julen du - for vips har du positiv test igjen! Masse lykke til :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Så trist :(... er så kjip den følelsen når det går fra positivt til negativt... skikkelig nedtur... men håper det snart sitter for dere begge 2 :) kanskje en oktober baby? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så synd, men får håpe spiren sitter snart!
 
Back
Topp