Lurer på om jeg blir avslørt i kveld...

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
I kveld er det julebord med jobben, og jeg vil ikke bli veldig overraasket om jeg blir avslørt. Det pleier jo å være endel drikke inkludert til måltidet, for ikke å snakke om etterpå. Jeg får be om en alkoholfri øl til maten, også har jeg hintet frampå i flere uker om at jeg ikke tør å drikke så mye når jeg er svimmel. Jeg har vært plaget med svimmelhet lenge før jeg ble gravid, så jeg håper de går på den unnskyldningen.

Jeg er alt for dårlig til å lyve, så hvis noen spør direkte så greier jeg ikke å skjule det. Ja ja, det er jo ikke noen krise om jeg blir avslørt, er 8+5 i dag og begynner å føle meg tryggere på at dette kan gå bra.

Jeg har jo nesten tradisjon for å fortelle jobben tidlig, med første tror jeg de visste det rundt uke 8-9, og med andre fortalte jeg det i uke 6.

Masse lykke til snuppa :)
Håper de går på unskyldningen din og at du ikke får direkte sp.mål :)
Men som du skriver så er det nok ingen fare om du sier det, du må jo holde tradisjonen ved like :p

Håper du får et fint julebord i kveld! :-)
Og, som du sier, gjetter de det er det jo ikke noe vits i å nekte dersom du selv føler deg klar for det?
Det går nok supert!
Selv hadde jeg med egen drikke til et bryllup, men enten så var det ingen som la merke til det (enda vi hadde sneket flasken under bordet, og helte litt i smug) eller så var det ingen som tenkte noe videre over det. Vi måtte jo til og med få noen til å kjøre det til festen, for da vi ankom var det kun alkohol og cola. ;-)

Tror det kommer an på hva folk er opptatt av selv jeg. Og hvor mye de oppfatter av ting som skjer rundt, spesielt når de har drukket litt. :-)

Kose deg masse! :-)

Jeg var selv på julebord med jobben forrige helg. Det var ingen som reagerte på at jeg kun drakk alkoholfri vin og julebrus... Siden jeg satt med et vinglass tenkte de nok ikke over det... ;) Ingen spørsmål fra noen... ;)

Kos deg supermasse på julebord! Og masse lykke til! :)

lurer jeg også på!

Jeg fikk ingen direkte spørsmål heldigvis, men jeg tror kanskje de har en mistanke. Servitøren var jo ikke akkurat diskret da hun kom med Munkholmen min og sa høyt "her er den alkoholfrie ølen din". Well thank you!

Hehe.. De tenker nok sitt da ja :p
For min del begynte spekulasjonene da jeg plutselig ikke kunne komme på jobb.... Hehe.. På grunn av arbeidets art er det ikke tilretteleggingsmulighet, så da blir jeg tuslende hjemme ei lita stund..

Back
Topp