I kveld er det julebord med jobben, og jeg vil ikke bli veldig overraasket om jeg blir avslørt. Det pleier jo å være endel drikke inkludert til måltidet, for ikke å snakke om etterpå. Jeg får be om en alkoholfri øl til maten, også har jeg hintet frampå i flere uker om at jeg ikke tør å drikke så mye når jeg er svimmel. Jeg har vært plaget med svimmelhet lenge før jeg ble gravid, så jeg håper de går på den unnskyldningen.
Jeg er alt for dårlig til å lyve, så hvis noen spør direkte så greier jeg ikke å skjule det. Ja ja, det er jo ikke noen krise om jeg blir avslørt, er 8+5 i dag og begynner å føle meg tryggere på at dette kan gå bra.
Jeg har jo nesten tradisjon for å fortelle jobben tidlig, med første tror jeg de visste det rundt uke 8-9, og med andre fortalte jeg det i uke 6.
Jeg er alt for dårlig til å lyve, så hvis noen spør direkte så greier jeg ikke å skjule det. Ja ja, det er jo ikke noen krise om jeg blir avslørt, er 8+5 i dag og begynner å føle meg tryggere på at dette kan gå bra.
Jeg har jo nesten tradisjon for å fortelle jobben tidlig, med første tror jeg de visste det rundt uke 8-9, og med andre fortalte jeg det i uke 6.