lurer på om dette er dagen?

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet

mb

Gift med forumet
Hei hei alle sammen . Det er mulig jeg blir borte noen dager. Mistenker at i løpet av dagen eller natten så tar jeg en tur til føden. Har hatt gjevlige kynnere siden igår ettermiddag. Og i natt var de så pass sterke noen av dem at jeg våknet og det har ikke gått over enda. Kommer ca hvert 15. min. Men jeg har vært med på å tro ting er i gang før jeg og alikevel har det tatt noen dager før det ble alvor. Men jeg håper og krysser fingerene for at det er nå.[:D]

Lykke til[:D]

Kjempe spennende.. Lykke til.
Krysser fingre og tær..

Ja dette blir spennende!! Lykke til da [:)]
[:)] Sender en ekstra energi-klem til deg [:)]

Lykke til!

Masse lykke til - merker at det nermer seg - men ikke så drastisk som for deg[;)]

ORIGINAL: Trulte74

Lykke til! Misunner deg litt..

Du skal se du er ferdig før meg alikevel. Det har ikke stoppet opp, men det er ikke blitt mer heller. Så det var nok falsk alarm ja. Burde jo tenkt meg at jeg ikke skulle få før tiden denne gangen heller.[&:]

Det gir seg ikke, men står nokså i ro på samme stedet. Men har brukt dagen fornuftig i allefall. Har vasket og ryddet i huset og gjrot klart til eventuelt å dra på sykehuset. Vaskingen var vel helst for å se om jeg klarte å få noe fortgang i dette[8D]

Håpe vaskinga hjalp litt da![;)]
Også får du ta med deg kællen og ta en runde i senga- sånn at du har gjort det som er grunnleggende for at det skal skje noe i kveld/natt...[8D]
Masse lykke til,håper ventetiden er over!!![:D]

Lykke til og håper at noe spennende skjer.
Klem

Back
Topp