lurer på om det er mange "strevere" her inne

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
som har slitt med infertilitet som endelig er gravide??

vi har prøvd siden begynnelsen av 2010 å bli foreldre og har måttet ha ivf hjelp,
vi var så heldige å få tvillinger i feb, men ble bare engleforeldre... og ikke bare bare å være englemamma og gravid på nytt.. dukker opp så mange følelser...man er redd hele tiden
men håper jo dette miraklet vårt får vi levende i armen våre :)

Her er det ingen fare med fruktbarheten.
jeg glemte p.piller i noen dager. begynte å ta de med en gang igjen fra jeg huska de.
7 dager etter bestemte vi oss for å ha sex, brukte kondom for å være sikker. kondomen sprakk.. å her er jeg nå da. . :P

Men jeg krysser fingrene for alle dere har vært prøvere som endelig har fått en spire til å sitte. å gleder meg til å følge dere igjennom alle ukene som kommer.

å ikke minst at spirene holder seg godt fast!!! <3 <3 <3

Det tok lang tid med oss denne gangen. Jeg vet ikke helt hva som var grunnen, men hadde noen pergo kurer for å forbedre eggløsningene mine. Etter ca 2 år med prøving lyktes vi med en hjemmelaget skapning. Jeg har hatt kobberspiral, og lurer på om det kan være grunnen, da jeg har leste flere som har slitt litt etter denne type prevensjon.. Gynekologen min nekter for at det kan ha noe med saken å gjøre .. Så jeg vet ikke, men er veldig glad for at det ble blinkskudd denne gang. Krysser fingrene for deg og ditt lille nurk! Måtte det klore seg fast!

Vi brukte 2,5 år på første. Fikk hjelp via hormoner og sprøyte.
Fikk samme behandling denne gangen også. Mangel på eggløsning er årsaken hos meg.

Vi har vært prøvere i tre år, og nå har jeg en spire i magen etter to fersforsøk og et fryseforsøk. Jeg er 4+4 i dag, og håper inderlig at spiren holder seg der. Forrige gang fikk jeg også positiv test, men mistet noen dager etterpå. Venter bare på tidlig ultralyd i ca uke 7-9, så vi evt kan få konstantert hjertelyd. Da tror jeg at jeg kan slappe litt mer av.

Jeg har for øvrig tette eggledere og mannens svømmere er noe redusert, så det har blitt utført ICSI på oss.

Vi forsøkte i fem år før vi fikk vår datter gjennom ICSI forsøk oktober 2012. Hadde ett mislykket søskenforsøk i juni før vi ble gravide nå på andre ICSI forsøk. Ingen tvil om at vi trenger hjelp for å bli gravide.
Hos meg er det endometriose og mannen min har hatt litt slappe svømmere.

vi brukte 1 år på minstemann. mellom eldste å minste mistet jeg 4 spirer i mellom uke 4-6.. fødte for snart 6 mnd siden å 2 mnd etter fødsel hadde jeg sa nr 5 å er nå gravid i uke 5

Back
Topp