Lurer på om det er 2 inni magen..

Ja jenter, jeg lurer rett og slett på om det er 2 inn i magen min siden magen er så stor til å bare være 8 uker på vei.. Jeg kan ikke skjule det lenger for det sees så godt.. Jeg skal til legen neste fredag og da tenkte jeg og nevne det og at han kanskje kan henvise meg til tidlig ul..

Det lurer jeg veldig på også! Klarer så vidt å skjule magen med gensere i XL (er jo seff en del luft også):/ og arbeidsbuksa som dingla på hoftene mine for et par uker siden, får jeg nå ikke igjen knappen på. :/ gubben sier at jeg må vere lenger på veg en 7+3, men det er ikke mulig! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hadde det akkurat som du sier itillegg til ekstra kvalme og oppkast og positiv test 3 dager før ikm som var veldig tidlig strek.
På ultralyd i uke 8 fikk jeg se et bankende hjerte, ikke to :)

Oi så spennende :) lurer på akkurat det samme selv ;) skal til gyn på mandag for tidlig ul for å sjekke :) har nemlig gått på pergotime (hormontabletter) siden jeg har pcos. Og da kan jeg slippe flere egg om gangen :p i tillegg vet jeg nøyaktig hvilken dato befruktning skjedde siden jeg kontrollerer nøye pga pergotime kuren. Så egget må ha festet seg innen 2 dager (2-10 dager sier legen) for jeg begynte å få symptomer allerede etter 3 dager (3dpo). Er ekstremt trøtt og ekstremt kvalm. Fikk positiv test fra 6 dpo!! Når man har pcos er sjansen stor for flerlinger,med pergotime er sjansen enda større. I tillegg var min oldemor på min mor sin side tvilling og det hopper over 2 generasjoner. Så da er det min generasjon som har sjanse for flerlinger. Så da er sjansen utrolig stor for at det er fler! Er så spent på ul på mandag at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :p

Eg og hadde en mistanke så bestillte meg privat ul, kom til samme dag.. men inni magen var det bare en liten spire. Er 8+5:-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp