Har en del sammentrekninger nå , ble plutselig veldig kvalm og svimmel. Så måtte legge meg jeg. Se om jeg klarer å sovne fra disse sammentrekningene.... El om d blir tur til sykehuset....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know så mye som skjer her nåEn dag blir det vår tur også!! Er så mye som skjer her inne nå at fødestøvet blir vel helt oppbrukt for noen dager Men snaaaart er det oss
Heisann jenter, ble ik tur på meg Til sykehuset gitt:/ jeg sovna fra alt jeg. Å like gravid når jeg våkna men snart blir d vel min tur er vel ik alene om å vente på herligheten
høres ut som vi har det likt hver eneste natt er det vondt og masse sammentrekninger, men sovner og våkner like gravid mannen hopper til av hvert eneste pust og pes og ungene er så spente heheNei det er helt klart
når det skjer så bare vet man det, trodde selvfølgelig
noe sku skje i natt oxo jeg ,da jeg hadde så sammentrekninger at jeg klarte ikke reise meg fra senga å gå på do så måtte vekke mann min for var veldig usikker på om d var lurt å ringe føden, men etter å vært på do prøvde jeg å sove igjen,å det klarte jeg tydeligvis.
er vel kroppen som gjør seg klar til fødsel nå
gikk 2 dager over termin med 2 mann her så spent på denne frøkna
termin i morra
guttungen er så spent på morradagen da hun kanskje komme;=)
jenta vår er like spent tror jeg
men er vel noe spesielt når en blir storebror for første gang.
husker den dagen jeg ble fortalt at jeg sku bli storesøster
det var stort
hehe jeg har det også mye slik og hver gang jeg ynker meg/stønner litt eller legger hånda på magen spør sambo "føde du no" hahahøres ut som vi har det likt hver eneste natt er det vondt og masse sammentrekninger, men sovner og våkner like gravid mannen hopper til av hvert eneste pust og pes og ungene er så spente hehe
hehe ja det er velkjent her og! har sagt til han at om noen får vite når jeg skal føde er det iallefall han, skal rope det uthehe jeg har det også mye slik og hver gang jeg ynker meg/stønner litt eller legger hånda på magen spør sambo "føde du no" haha
hehe ja ikke santhehe ja det er velkjent her og! har sagt til han at om noen får vite når jeg skal føde er det iallefall han, skal rope det ut
hehe ja det er velkjent her og! har sagt til han at om noen får vite når jeg skal føde er det iallefall han, skal rope det ut
høres ut som vi har det likt hver eneste natt er det vondt og masse sammentrekninger, men sovner og våkner like gravid mannen hopper til av hvert eneste pust og pes og ungene er så spente hehe
hos meg nei, aldri vært så roligt før har jo nesten ikke hatt en kynnere i dag, og lille har hatt en rolig dag (kan ha med å gjøre at jeg har hatt ungene hjemme og ikke så god tid å kjenne etter) men han pleier å våkne til på disse tider og holde det gåenes en stund tviler på det skjer noe med det første, har ikke et eneste tegn hos deg da?har det skjedd noe hos deg enda?