Lurer på om baby har snudd seg!!

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Fasan! Han har ligget med hodet langt nede i bekkenet i en måneds tid nå, med rumpe i høyre ribbein og spark til venstre for navelen. Men igår og idag har jeg kjent noen syke spark HELT ytterst på siden på høyre side - skulle tro han lå på tvers og tråkket meg i siden! Gjør egentlig litt vondt og! [:D] Hvis han har valgt å snu seg så håper jeg jammen han snur seg tilbake litt fort[:D]

til meg virker det som om baby ligger med hodet ned og med rompa opp mot venstre ribbein. Håper det forblir sånn [:)] Bebisen kan heldigvis snu seg mye enda sa jordmor.

viss en har fått beskjed om at hodet er festet kan babyen snu seg da også..?[8|]

Han er sikkert bare myk, og ligger med bena sånn nesten foran ansiktet. Det gjør min ofte, og jeg fikk tom bildebevis på min mistanke når jeg var på 3 d! Det ser nesten ut som han er brettet sammen på et vis[:)]

Det trenger jo ikke være spark du kjenner der, det kan være slag...
Hendene slår jo vilt rundt seg de også...tro meg, kjenner det daglig...armer og ben[8D]

ORIGINAL: sally*

viss en har fått beskjed om at hodet er festet kan babyen snu seg da også..?[8|]

Hodet hadde ikke festet seg, men det var godt nede i bekkenet.. :) Men den kan vel ikke snu seg når det er festet.

ORIGINAL: bambina85

ORIGINAL: sally*

Hodet hadde ikke festet seg, men det var godt nede i bekkenet.. :) Men den kan vel ikke snu seg når det er festet.

jeg tenkte for min egen del..;P hehe.. kommer ofte på spørsmål når jeg er inne å leser på ulike emner så tenkte det skulle være greit å spørre..[:)]

Her tror jeg gutten ligger med hode ned, ryggen ut mot magen til venstre for navelen, rompa opp og beina ut mot høyre side.[:)]
Har vært veldig usikker så fikk mannen til å lytte litt igår, og han hørte hjertet til lille på venstre side, ved navelen min.[:D]
Tror ikke han har festet seg enda, men er rimelig sikker han har hode ned. Håper han holder seg sånn.

Kanskje du har en myk baby som ligger veldig i fosterstilling?![:)]

Back
Topp