Lurer på noen ang. 3 mnd vaksinen

fruluna

Forumet er livet
Hei jenter!

Dere som har tatt den vaksinen.. Ble barna deres dårlige?
Linnea skal ta den vaksinen to dager før navnefesten også lurte jeg på om kanskje jeg skal få utsatt den, i tilfelle hun blir dårlig? Eller blir de bare litt smådårlige samme dagen?

Vetle ble bare litt sutrete på kvelden. Men noen kan reagere litt mer, selv om det visstnok er sjelden. Men 2 dager før burde jo gå fint.

Lillemor her fikk feber på kvelden 2 dager etter sprøyta...[8|]
Helsesøster sa eventuell virkning kom 1-2 dager etter!
Så sånn for sikkerhetsskyld ville jeg kanskje prøvd å få den litt tidligere eller etter navnfesten...
Sikkkert ikke moro med en sutrete bebis under den begivenheten![;)]

Alexander ble litt sutrete og varm den kvelden og dagen etter, men han var forkjøla også så det var sikkert mye derfor. Christian reagerte ikke noe i det hele tatt som jeg husker.
Klem

Julian var litt sutrete kvelden og natta etterpå. Men ellers var han i fin form!! [:D] måtte bare være forsiktig og ikke ta han på låret der sprøyta var satt, var litt øm der!

Jeg tar ingen sjanser og har utsatt den!!
skulle egentlig to dager før jeg også....men orker ikke i tillfelle liksom!

ORIGINAL: Star83

Lillemor her fikk feber på kvelden 2 dager etter sprøyta...[8|]
Helsesøster sa eventuell virkning kom 1-2 dager etter!
Så sånn for sikkerhetsskyld ville jeg kanskje prøvd å få den litt tidligere eller etter navnfesten...
Sikkkert ikke moro med en sutrete bebis under den begivenheten![;)]

Her fikk vi beskjed om at er det ingen reaksjon samme dag/kveld er

Nora reagerte ikke og det er sjelden de gjør det. Jeg fikk satt den på torsdag slik at vi går klar til dåpen[;)]

Leah fikk heller ingen bivirkninger av vaksinen bortsett fra at hun sov utrolig mye den dagen..

Hmmm...Merkelig at det skal være forskjellige svar da...[&:]
På den forrige helsestasjonen vår og sa de 1-2 dager etter...

Tusen takk for svar jenter! Tror jeg får en ny time jeg sånn i tillfelle.. Så dumt hvis hun blir sånn sutrete den dagen [&:][:D]

Sikkert ikke så dumt....greit å slippe sutring VISS det skulle skje!
Masse lykke til med dåpen da!!![:D]

JR fikk ikke no reaksjon - ble trøtt resten av dagen, men det er han noen ganger når han har vert på helsestasjonen[8|]

Stine Louise fikk ikke noe [:D]

Jentene våre fikk en ganske stor reaksjon....

DE SOV I 24 TIMER

Back
Topp