Lurer på noe??

*Laila*

Forumet er livet
Er d slik at man bare får 3 forsøk på å bli gravid med ass befrukning??hva med de som ikke blir gravide i løpet av de forsøka?[:)]

I noen innlegg jeg har lest så forstår jeg at d er slik det er,men mulig jeg missforstår[8|][8D]Måtte bare spørre[:D][:D]

En får bare 3 forsøk i det offentlige,men kan eventuelt ta flere forsøk i det private etterpå[:)]

Ok,skjønner[:D]
Men er d dyrere da hvis man må gå privat?

Auda...det var store summer ja[:-]og fryktelig situasjon å komme i[:(]Ikke morro serene[:(]
men de 3 forsøka...gjelder d pr unge el totalt ?siden jeg hadde ett ivf forsøk i 2005,og skal beg igjen snart,så lurer jeg påo m jeg har 2 el 3 forsøk igrunn[8|]vi har 3 egg t frys hvis de tåler opptiningen da..

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: ~~Laila~~

Auda...det var store summer ja[:-]og fryktelig situasjon å komme i[:(]Ikke morro serene[:(]
men de 3 forsøka...gjelder d pr unge el totalt ?siden jeg hadde ett ivf forsøk i 2005,og skal beg igjen snart,så lurer jeg påo m jeg har 2 el 3 forsøk igrunn[8|]vi har 3 egg t frys hvis de tåler opptiningen da..

Det gjelder pr gjennomførte forsøk uavhengig om du har blitt gravid eller ei. blir man ikke gravid på det 3dje forsøket forblir man barnløs.[:(]

Du har 2 forsøk igjen + fryseforsøk
Tusen takk,nå forstod jeg det[8D][:D]*træginøtta*[8D]hihi...

hmmm, må bare slenge meg på denne. Er det altså slik at alle eggene man eventuelt får på frys ikke regnes som forsøk når de settes inn??

ORIGINAL: ~~Laila~~

Det er 3 forsøk pr barn som gjelder og ikke slik Serene sier. De egga du har på frys faller under første tre pakke, etter dette må du søke om nye forsøk, såkalte søsken forsøk. Ett forsøk koster ca 30-35000 inkl medisiner.

ORIGINAL: wishingstar

hmmm, må bare slenge meg på denne. Er det altså slik at alle eggene man eventuelt får på frys ikke regnes som forsøk når de settes inn??

Nei,fryseforsøk rekner ikke som en av de 3 forsøkene[:)]
Derfor er det urettferdig for dem som ikke får egg på frys,dem bruker jo opp disse tre forsøkene fort(sefølgelig bare viss dem trenger 3 forsøk)
Mens dem som har egg på frys kan ta fryseforsøk..

Back
Topp