Førstegangs
Glad i forumet
Hvorfor er det så mange her inne som sier babyene/barna sine sover hele natten, men er oppe flere ganger hver natt for mat? Da sover de ikke hele natten da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett det mange gangerHar ikke sett noen so har skrevet det, men nei om de er oppe og mater så sover ikke barnet hele natten.
Fordi det ikke er en natt med sammenhengende søvn. Uansett om babyen våkner for "bare" litt pupp og sovner fort igjen, så kalles det ikke å sove rundt.For å si det slik, jeg har ikke kategorisert det som nattevåk når babyen har våknet, fått pupp, og så sovet videre. Hvorfor kan ikke det kalles å sove hele natten, når de knapt er våkne og spiser i halvsøvne?
Det er vel flott om mødre føler at de får en hel natts søvn tross nattmating?
Har det noe å si hva folk kaller det da?Fordi det ikke er en natt med sammenhengende søvn. Uansett om babyen våkner for "bare" litt pupp og sovner fort igjen, så kalles det ikke å sove rundt.
Det kommer helt an på behovet det.De skal vel ikke sove hele natten når de er små, de bør ha mat 2-3 ganger per natt etter som jeg har skjønt![]()
Det er jo det som er å sove hele nattenHer sa hs at å sove natten igjennom betyr å sove sammenhengende fra midnatt til seks om morgenen. Da var det nok forvirrende at Jeg sa hun sov natten igjennom, men at jeg ammet på natten. Det var da jeg ammet før midnatt og etter seks, jeg sov jo mer enn seks timer, så jeg måtte stå opo for å amme. Hvis du skjønner... ;-)
Det er jo det som er å sove hele natten![]()
Det kommer helt an på behovet det.
Babyer som legger fint på seg og ikke har noe spesielt regulerer matingen sin selv.Leste en plass at spedbarn som ikke våknet om natten for å få mat burde vekkes.. Husker ikke hvor, og vet ikke om det stemmer da..
Babyer som legger fint på seg og ikke har noe spesielt regulerer matingen sin selv.