lurer på noe:)

mamma til to

Forelsket i forumet
når er det vanelig og gå til første kontroll. etter mine beregninger fra mens så er jeg 6 uker og to dager på vei. men er det mulig og få se om det er noe inni der med innvendig ul? eller er dette fortidelig? er det vanelig og gå til lege først eller er de jm som en skal gå til hele svangerskapet? blir taknemellig for svar. ble mange spørsmål dette her men lurer så fælt[:)] dette er mitt første og har ikke peiling.

ORIGINAL: håper på en spire

når er det vanelig og gå til første kontroll. etter mine beregninger fra mens så er jeg 6 uker og to dager på vei. men er det mulig og få se om det er noe inni der med innvendig ul: Nja,usikker tror man ser noe ja,men tror innvendig er mere vanlig kanskje? eller er dette fortidelig? er det vanelig og gå til lege først eller er de jm som en skal gå til hele svangerskapet?Du kan godt gå til JM først,men du må til lege også for å ta blodprøver etc blir taknemellig for svar. ble mange spørsmål dette her men lurer så fælt[:)] dette er mitt første og har ikke peiling.

Det er vanlig med første kontroll mellom uke 8 og 12.

Mest vanlig er at man går litt til jordmor og litt til lege, jeg har gått til lege først de gangene jeg har vært gravid! [:D]

Hvis du tar en innvendig Ul og er litt over 6 uker på vei vil de nok kunne se noe ja... [:D]

hei

Jeg har også hørt at det er vanlig med første kontroll mellom uke 8 og 12
Jeg skal til legen 22 april, da er jeg ca 10 uker og 3 dager  [:)]

Back
Topp