lurer på noe

mellissa

Gift med forumet
er det vanlig at kvalmen forsvinner i uke 10? har ikke vært kvalm i hele dag! og er jo herlig det asså,
men blir jo alltid litt stressa og redd om det er normalt jeg [:)]
noen som har opplevd at kvalmen forsvinner i ca uke 10? [:)]

hjelp nå ble jeg redd her [&:]
har kun opplevd at den har vært vekke idag, men håper alt er som det skal altså [:)]

ORIGINAL: *Prinsessa*

ORIGINAL: mellissa

hjelp nå ble jeg redd her [&:]
har kun opplevd at den har vært vekke idag, men håper alt er som det skal altså [:)]

Er derfor jeg syns det er tull og kjøpe sånn til og ha hjemme uten erfaring, bedre at lege og jordmor gjør det. det er vanskelig og finne og folk blir beskymret[8|]

Tror kanskje du svarer på feil tråd??? Jeg forstod hvertfall ikke svaret ditt helt...

Mellissa: Tror du bare kan slappe av [:)] Jeg begynte også å miste mange av mine symptomer, slapphet og kvalme rundt uke 10/11 så det skal du ikke bekymre deg for!! Har du vært til UL? Anbefaler UL i uke 12 for å få bekreftet at alt er bra, så slipper man kanskje bekymringene litt [:)]

planen var og bestille en privat ul dagen etter jeg skal på svangerskapskontroll 6 april [:)]
håper alt står bra til med nurket mitt <3 har hatt litt voksestikkinger i magen idag og puppene er harde og ømme, så er kun kvalmen som er vekke idag [:)] men blir litt overengstelig jeg [&:]

Tror du kan ta det helt med ro jeg[:)]!!

Kvalmen min ble borte i uke 10 men så kom den tilbake for fullt i uke 11-12 og henger i ennå. Og jeg er på uke 14 nå!! Så nyt at du ikke er kvalm lenger du[:)][:)][:)]. Og krysser fingra for deg at den ikke kommer tilbake!![:)]

ORIGINAL: *Prinsessa*

Hahaha sorry svarte på feil tråd jeg[:D]

Haha var det jeg trodde [:D]

min forsvant nesten i uke 9.. men uke 10+0 da sa det pang igjen og virkelig slo til atter på ny.
Fortsatt kvalm! 11+4 nå

takk for svar [:)]
håper og tror at alt er bra med nurket mitt og at jeg kan slappe av [:D]

min blei også borte når jeg kom på uke 10[:)] jeg tenkte akkurat det samme som deg, men nå er jeg bare uvel på morran[:)] men det syns jeg er helt greit[:)]

Jeg er 10+3 og har hatt en overraskende OK dag idag sammenlignet med de siste par ukene... sikkert helt normalt, og bør bare nytes=)

er jo sykemeldt om dagen, og da har jeg selfølgelig myyyye tid til å gå og tenke og kjenne etter [;)]
er nok helt normalt [:)] ble beroliget med alle svarene som viser at jeg ikke er alene med å ha litt mindre kvalme [:)]

Back
Topp