Lurer på noe om søskensete til Emmaljunga

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Vi har ei Emmaljunga Edge Duo og jeg ser at man kan få søsken brett og sete til denne.
Det jeg lurer på er hva de mener med dette:

Om dere blir flere kan du feste et Emmaljunga søskensete (tilbehør) på sittedelen.

Feste sete på sitte delen?? Finnes det noen bilder så jeg kan få se. Trodde det sete skulle festes oppå baggen jeg[8|]
Er ikke noe bilder av det på Emmaljunga sine sider heller.

Og kan ryggen vippes litt tilbake?

Noen som har dette og er dere fornøyd? Det blir 18 mnd i mellom våre og lurer jo fortsatt på hva vi skal gjøre med vogn-dilemma.

har ikke erfaring med det selv, men var med venninna mi i butikken da hun skulle teste dette, hun kom fram til at det ikke var en fullgod løsning for dem.
Etter som vi skjønte kan setet festes både på bagen eller på sittedelen, men det blir trangt til den som sitter i selve vogna om ryggen skal være oppslått. Kan ikke justere ryggen på setet, det er heller ikke kalesje eller fullgodt regntrekk til det så den som sitter på topp sitter veldig utsatt for vær og vind, et stort minus her som vi bor så det var grunnen til at de valgte søskenvogn istedet. hun anså setet som mest praktisk til "bybruk" og vogna som er stor og tung i utgangspunktet ble bare tyngre og mer klumpete av det.

ja det er sant. det blir jo en oktober baby her, så da vil jo snuppa vår som skal sitte på toppen veldig utsatt for høst/vinter været. det er jo mye bedre å ha det lunt å godt neddi ei vogn[:)]

hadde nok egnet seg bedre om vi fikk ett vårbarn...søren å...får knipe igjen til neste år[8D]

Har sett litt på det setet selv, og slo det fra meg. Ser jo ikke den minste nedi vogna, den på toppen sitter ikke akkurat godt. Vogna blir jo mer ustabil osv... Nå er min eldste 3, så han får bare gå ved siden av evnt ståbrett.
Ville heller vurdert en billig brukt søsken vogn hvis du vet du skal gå endel med begge to, hvor den eldste ikke orker å gå så langt.

ORIGINAL: *Prinsessa

ja det er sant. det blir jo en oktober baby her, så da vil jo snuppa vår som skal sitte på toppen veldig utsatt for høst/vinter været. det er jo mye bedre å ha det lunt å godt neddi ei vogn[:)]

hadde nok egnet seg bedre om vi fikk ett vårbarn...søren å...får knipe igjen til neste år[8D]

la meg sitere den når oktober nærmer seg[8D] haha

du får ha lykke til på vognjakt[:)]

ORIGINAL: Mibah

ORIGINAL: *Prinsessa

la meg sitere den når oktober nærmer seg[8D] haha

du får ha lykke til på vognjakt[:)]

knipe til jeg blir blå[8D]

Ja jeg har lest litt på sidene til emmaljunga å vogna blir jo litt mer ustødig, men sånn til og fra hadde det nok godt.

men selv om de nærmer seg 2 år så vil de nok sette pris på å bikke bak åt å sova en bikk og[8D] så føler hele sete og ståbrettet blir tull.
dette blir ekstra vanskelig fordi jeg IKKE vil gi fra meg emmaljungan min. har ikke rå til en ny.[&o] 
fikk tulbud om en brio søsken vogn av svigermors venninde til 1500kr.

men jeg vil gjerne se den først. føler at brio har små bagger og at vognene er litt "simplere". men jeg kan ta feil.

Back
Topp