Lurer på noe ang UL

Veron

Glad i forumet
Jeg hører til februar forumet men jeg lurer på noe ang UL og tenkte og spørre dere siden dere en mye lengre på veg en meg hvertfall.

Hvor tidli har dere vert på UL og sett hjerte aktivitet?
Takk :)

Første ul var jeg 6+5, så da en liten "klump" med en blinkende prikk:) Var på ul igjen i går, 9+1, og da så vi en sprellende krabat som begynner å ta form-hode, armer og bein begynner å bli synlig, og hjertet slo sterkt og fint!:D

Jeg var i uke 7+2 og da så vi hjertet

Jeg var i uke 6+6 og fikk se hjertet. Men så sa legen at her er det muligens 2 Men den andre hadde ingen hjerte aktivitet. Så nu skal vi tilbake på torsdag og da er jeg i uke 8+0 så er så spent om vi venter 1 eller 2 ♡♡

Jeg var i uke 6+6 og fikk se hjertet. Men så sa legen at her er det muligens 2 Men den andre hadde ingen hjerte aktivitet. Så nu skal vi tilbake på torsdag og da er jeg i uke 8+0 så er så spent om vi venter 1 eller 2 ♡♡
oi så spennende :D Lykke til :)

Vi var på UL 6+0, og da så vi bare en fostersekk, så man er ikke garantert å se noe så tidlig. Mn vi dro tilbake 8+4, og d var absolutt verdt den ventetiden! D var så mye mer å se, en fantastisk opplevelse :-)

Var på ul da jeg var uke 5+ og fant ikke hjerterytme, men uken etter, da 6+noe så var den der :-)

Back
Topp