lurer på noe ang. rammemadrass og barneseng

*Aulile*

Glad i forumet
vi har 3 stk jenssen rammemadrass med avtagbare bein i str. 90xnormal lengde(220?)... nå skal mellomste få seg storseng og jeg har da egentlig lyst å kunne bruke en av disse rammemadrassene... finnes det sengerammer eller hva det nå heter til barn eller generelt i str 90x220???

Du tenker på en seng du kan bruke rammemadrass i?? Ja, det finnes det mange av. [:)]

Vil vel kansje tro at madrassene dine er 200cm. Det er det som er vanlig standarmål på norske madrasser.[:D] Og det er også 200cm som er standarmål på sengestammer, så det lar seg nok ordne. Gå til nærmeste møbelbutikk og be om hjelp[:D]

ORIGINAL: vinter09

Du tenker på en seng du kan bruke rammemadrass i?? Ja, det finnes det mange av. [:)]

jaaaa akkurat det jeg mener[:)]

får ta meg en titt på butikkene rundt om da[:D] har liksom bare sett sånne til dobbeltsenger...

Hvis det ikke er spesialbestilte rammemadrasser du har regner jeg forresten med at målet på rammemadrassen er 90*200..

ORIGINAL: 2607

Vil vel kansje tro at madrassene dine er 200cm. Det er det som er vanlig standarmål på norske madrasser.[:D] Og det er også 200cm som er standarmål på sengestammer, så det lar seg nok ordne. Gå til nærmeste møbelbutikk og be om hjelp[:D]

ja er sikkert 200cm hehehehe huska bare at sengetøyet var 220[8D]

ORIGINAL: vinter09

Hvis det ikke er spesialbestilte rammemadrasser du har regner jeg forresten med at målet på rammemadrassen er 90*200..

nei er helt standard rammemadrass[:D]

noen som vet om jeg kan kjøpe hvilken som helst seng så lenge det passer i måla, eller er det SPESIELLE senger til rammemadrasser.. man må som regel kjøpe sengebunn uten senga og hvordan "fester" man en rammemadrass i en seng, har man kanskje sengebunn uansett? har sett på diverse nettsider men står INGENTING om å bruke rammemadrass som madrass i en seng..

Back
Topp