Lurer på noe ang min sønn på 4år

Guest
Hei.. Jeg har en sønn på 4 år, som jeg synes oppfører seg ganske bra.. Men av og til liker han å få viljen sin ofte eller ikke hører.. men alle unger kan være slik av og til.
Jeg har en samboer som ikke er hans far, som mener at det er greit å bare la han gråte så han lærer eller skrike litt så han hører etter. Som fore eks hvis han sitter å spiller nintendo ds og det er legge tid, så bare tar han nintendoen i fra henda hans og gjemmer den..da begynner han så klart å gråte og blir lei seg. I steden for å først prate med han og si i fra at det er nok spilling for i dag. Eller om han til tider våkner opp midt på natten og vil legge seg hos oss, da bare reagerer han sint og skriker fordi sønnen min forstyrrer nattsøvnen hans. Åssen råd har du så jeg kan forklare han på en god måte dette her? Også lurer jeg på ang brus drikking borte? Jeg har ikke noe imot at han kan drikke litt brus borte, men av og til synes jeg det kan bli litt mye. Her i huset kjøper vi aldri brus, fordi jeg drikker ikke brus. Så er bare juice eller melk her i huset. 
 
Back
Topp