Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *India*
har ikke vært der med barn, men når vi var der var det mange som hadde med barn [:)]
veldig barnevennlig på det hotellet vi bodde på iallefall! ramper til vogner overalt og eget "lekeland" på hotellområde[:)] jeg hadde fint reist dit med barn neste gang [:D]
lykke til !
ORIGINAL: mamma050308
Egypt anbefales ikke til barn under 4 år pga. bakterier. Ble i alle fall fraråda av min fastlege å reise med guttungen enda. Må ha vaksiner og det er få leger som vil gi det til barn under 4 år.
I tillegg er "alt" skittent, har ikke strengt renhold så der er mye bakterier. For eksempel pengene blir man skitne på hendene av.
Så ville av den grunn ikke reist med små barn.
ORIGINAL: novembersnuppe
Den er mot kolera, og er ingen garanti. Både jeg og gubben ble dårlige likevel. Vi hadde ikke med oss snuppa, og det er jeg glad for. Hvis man skal reise dit for å oppleve noe (pyramider, kongenes dal osv) er det ikke noe særlig å ha med seg barn(hvertfall ikke små barn). Og hvis man bare reiser for å få ligge ved bassenget på hotellet og slappe av en uke, kan man like gjerne dra til lanzarote eller no. Det er jo mye billigere også.
ORIGINAL: *kolibri*
Sjekk ut Reiseklinikken.no
Vi reiser årlig til Egypt for å dykke, og denne sommeren ble vesla med. MEN du skal være mer forsiktig mtp hygiene der enn andre steder, derfor tok vi med oss sterilisator og brødposer som vi la sterile flasker e.l i. Vi ga Gem-pulver og drikke fra egne flasker eller sugerør. Vi måtte ta mange hensyn mtp varme og endret litt på døgnrytmen til vesla.
Ducoral(pulver) som nevnes ovenfor er ikke anbefalt til små barn, du kan ta det selv fire og to uker før du reiser.
Det spørs veldig hvor du skal reise i Egypt, er f.eks stor forskjell på Sharm el sheik og Kairo!
Sharm er veldig barnevenlig, har apotek og godt helsetilbud(jeg ble selv syk er for noen år siden og legen kunne kontaktes når som helst på døgnet), det er veldig mye turister der og rent og pent. Alle snakker engelsk.
ORIGINAL: mamma050308
Egypt anbefales ikke til barn under 4 år pga. bakterier. Ble i alle fall fraråda av min fastlege å reise med guttungen enda. Må ha vaksiner og det er få leger som vil gi det til barn under 4 år.
I tillegg er "alt" skittent, har ikke strengt renhold så der er mye bakterier. For eksempel pengene blir man skitne på hendene av.
Så ville av den grunn ikke reist med små barn.