Lurer på litt om el............

Ylva`s mamma

Blir kjent med forumet
Jeg har el i slutten av mnden,og akkurat den mnden her så vil jeg gjøre et forsøk.
Men jeg vet det er lurt å bruke sånne eggløsningstester,sånn at man kommer så nærme "dagen" som mulig.
Men hvor tidlig i syklusen er det noe vits i å begynne å teste?
Jeg har 5 tester igjen,og jeg vil helst ikke måtte kjøpe flere for den gangen her ihvertfall............
Tok en el den 30.11 og den var positiv,og er el positiv så betyr vel det at el er om 24-36 timer?
leste et sted at man skulle begynne å teste el så tdg at den var garantert å bli negativ,men hva er nå poenget i det da?
Blir det lettere å bli gravid om man beg å teste el for tdg?

Jeg vil vel teste så nærme opp mot forventet el som mulig,men soldatene skal få komme inn god tid i forveien:)
Hvor mye sannhet det er i det vet jeg ikke,men jeg har lest at det er størst sjangse for å bli gravid med en jente om sædcellene er der før eggløsningen.De er nemlig mer utholdende enn guttesædcellene,mens gutta svømmer fortest og har best sjangse om man prøver akkurat på tidspunktet for el.

Ønsker meg veldig en jente til jeg da,så jeg vil prøve 2-3 dager i forveien:)

Når jeg har testa for el så har jeg tatt hver morgen siden dag 11... Dag 11 fordi jeg har 27 dagers syklus... Det står det i pakninsvedleggene i allefall... Så det kommer ann på hvor lang syklus du har

Lykke til!

Back
Topp