Lurer på jeg...

Trollmoren

Betatt av forumet
..om jeg skal tørre å sniiiike meg inn her. Jeg har ikke tatt test enna..tør ikke helt enda, men er to dager over IKM, og føler liksom på meg at noe er på gang. Så jeg tror jeg sniker meg inn hit..og håper jeg blir værenede. 

Jeg tør ikke helt enda...har vært et par dager over IKM før, og da testa jeg..og den var negativ..så derfor vil jeg bare vente litt denne gangen.. Selv om det er VELDIG spennende!

Hehe...flink og flink..er jo så spent at jeg har jo aller mest lyst til å springe på apoteket å kjøpe en test[;)]
Jeg har ikke fortalt noe til samboer om mine mistanker...har gjort det før, og han blir jo lei seg når jeg da begynner å blø..så jeg hååååper jo nå at jeg kan teste positivt når jeg tester og gi han en gledelig nyhet[:)]

Så spennende da[:D] Masse lykke til med testinga da, og håper du blir med oss til mars[:D]

Oi så spennende da, jeg hadde aldri klart å la være å teste[8D]

Masse lykke til[:D]

....har jo kjent mensmurringer siden dagen før IKM...og nå begynner de å bli sterkere[:(] ......jeg håper jo fortsatt..fant en test jeg hadde liggende og hadde tenkt å ta den, men vil nok vente en stund å se om IKM kommer likevel...noe jeg ikke håper den gjør!![:(]

Back
Topp