Lurer på jeg jenter.

Tinan

Glad i forumet
Om jeg sniker meg litt inn her også til dere. Jeg er på Feb forum med termin den 6. men jeg vet ikke hvor langt jeg er å har en følelse av at jeg kommer til å ende på slutten av januar. Så jeg vil bare si. Hei hei til dere alle gravide snupper, å håper jeg kan få titte litt på dere å [:D]

Velkommen skal du være[:D]

Velkommen hit[:)]

Jeg er også på både januar og februar[:D]

Jeg vingler også veldig så er litt på begge forumene jeg også :) men etter svar på blodprøvene så kan det stemme at jeg har termin i slutten av januar :) men vi får jo se etter jeg har vært på Ul :)

Åssen er formen da jenter ? I dag kjenner jeg nesten ingenting utenom ømme pupper . Skummelt detta :) og ikke vite noen verdens ting :( men men vi får bare være positive <3

formen er ikke så bra. Kvalm å kaste ropp. Nå ligger jeg rett ut, med vondr rygg od spiser tress is,å syns synd på meg sjæl. Hehe. Hva med dere??

Heihei, og velkommen hit, gratulerer med lille spiren [:D]

Tusen takk [:D]

Gratulerer med spiren. Jeg har også termin i slutten av januar. Formen min er nok som din i dag ser jeg.. Huff. Gleder meg til kvalmen og oppkasten gir seg. Hva er det egentlig så gjør at vi blir så kvalme i begynnelsen av et svangerskap? Noen som vet?[:D]

Ja der spurte du om noe lurt. jeg har alltid trodd at det er hormoner, eller at kroppen venner seg til at det er et fremmed legme som plutselig har dukket opp

Back
Topp