Lurer på hvor lenge eg....

VilSåGjerne

Forumet er livet
klarer å holde meg....... unna røyen......[&:]

No er eg begynt å hive folkene eg jobber med ut for at de skal røyke sånn at eg KAN SNIFFE INN RØYKEN DE SLIPPER UT[&:][:)]

det er så gale hahahahaa[:)][:D][:D][:D]

Næmmen næmmen Sjefshøna da, hold deg vekk fra røyken. Syns jeg ser deg jeg som dytter folk ut av døra og står med nesa i sky og hopper etter røykskyene.

Nå som du har vært så  flink, ta en og en dag om gangen nå, husk du får ikke lov av meg å ta neste forsøk dersom du røyker, tenk på hva du vil ha - du bør ikke hive penga ut av vinduet, det blir nok egg på frys dersom du kutter ut røyken, og en spire i magen.

ORIGINAL: twinanne

Næmmen næmmen Sjefshøna da, hold deg vekk fra røyken. Syns jeg ser deg jeg som dytter folk ut av døra og står med nesa i sky og hopper etter røykskyene.

Nå som du har vært så  flink, ta en og en dag om gangen nå, husk du får ikke lov av meg å ta neste forsøk dersom du røyker, tenk på hva du vil ha - du bør ikke hive penga ut av vinduet, det blir nok egg på frys dersom du kutter ut røyken, og en spire i magen.

eg får satse på at det holder med å hive arbeiskolegaene mine ut[:D][:D][:D]

Det er tungt...jeg har klart å slutte...og bare sier en ting:

VILJESTYRKE[:D][:D][:D]

Da klarer du å slutte,det går over med suget for vær dag som går..etter 3 måneder er nikotinen ute av kroppen[;)]

STÅ PÅ[:)]

Har du lest ferdig boka?

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: twinanne

eg får satse på at det holder med å hive arbeiskolegaene mine ut[:D][:D][:D]

Jeg har hørt passiv røyking er værre enn røyking jeg,.... av skadelighet.
Man slipper jo tjæra i lungene,... men jeg tror ikke det er bra allikavæl altså [X(]

Husk: Bare for idag skal jeg la være å røyke! Denne setningen skal du si til deg selv med en gang du står opp og ellers gjennom dagen.

ORIGINAL: vestlandsjento

Har du lest ferdig boka?

ja den er lest ferig,men egentlig har eg fått beskjed av skriveren om å lese den en gang til,men herre gud,eg vet jo ka som står i den jo....

men no harr meg og samboer konkeranse............ så vi får se kor lenge vi holder oss,men samboer e veldig på at dette skal vi klare[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: vestlandsjento

Har du lest ferdig boka?

ja den er lest ferig,men egentlig har eg fått beskjed av skriveren om å lese den en gang til,men herre gud,eg vet jo ka som står i den jo....

men no harr meg og samboer konkeranse............ så vi får se kor lenge vi holder oss,men samboer e veldig på at dette skal vi klare[:)]

Sist eg leste den så "oppdaga" eg at eg ikkje trengte viljestyrke og fekk ingen abstinensar. Men dum som eg var begynnte eg igjen etter 3 1/2 år som røykfri....[:@] Eg prøve å motivera meg for å lese den igjen. Sjølv om eg veit kva som står der, så kan det væra ein blir meir innstillt på at å slutte er "lett"...

Men detta klare du vettu[:D][:D][:D] Heie på deg

Detta klarer du vilsågjerne, du er superflink!!

Og jo lengre du holder deg unna, jo mer avsmak får du for smaken og lukta... (Opplevde jeg hvertfall) Nå er det bare pyton. [:D]

Heier på deg eg[:)] Stå på snuppah[:)]

ORIGINAL: Hope

Heier på deg eg[:)] Stå på snuppah[:)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp