Lurer på hvem som får den første

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Juli babyen i juli? Jeg melder meg frivillig- men hun kommer vel ikke før slutten sv uka!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja det er jeg også spent på! :) :) jeg melder meg også men så heldig er jeg nok ikke, :) blir spennende å se når det skjer. ;)

Termin 16 Juli

Jeg også kan godt melde meg frivillig :p

Men har avtale med jordmor om siste svangerskapskontroll på torsdag. Da skulle hun strippe meg om ikke noe har skjedd. Og jeg er ganske sikker på at jeg rekker den avtalen... Bare en følelse jeg har...

Termin 4.juli

Eg og vil! :P lei av å være så hormonelle :(

vente ei tulle 20 Juli ♡

Jeg blir gjerne den første :D Greit at jeg holdt meg i juli forumet forresten, selv om termin er i dag, blir julibaby her nå ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Første time med modningsakupunktur i morgen da, men håper egentlig ikke at jeg skal føde før jeg har fått sove. Ble kun 2 timer søvn på meg i natt så ;)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Kan godt være meg :) Er lei nå og ungene begynner og bli lei av og høre alle dumme unskuldingene til mammaen sin som ikkje orker noe for tiden :D :smiley-ashamed008

ohhh !! pick MEEEE!!!

har jordmor time neste mandag.. håper jeg ikke trenger den ;P

Jeg melder meg frivillig til og bli den første! :D :D Men med min flaks så skjer ikke det!

Noen som kjenner at noe er på gang?? ;)

♡Termin 15 juli♡

Har blitt strippet og satt akupunktur på 3 ganger nå, med null effekt. Blir forhåpentligvis satt i gang i morgen :)

Sendt fra mobilen min ♥
Så spennende! :)
Når har du termin?

Jeg vil ååå ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg skal til jm i dag og er spent på om hun kan si noe om modningen.
Selv er jeg sikker på at det ikke blir jeg som er første til å poppe i juli.
Her er jeg redd det blir over termin....

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Det blir nok ikke meg, her er det ingen tegn til fødsel enda. Dessuten kan jeg like godt vente til onsdag når jeg først er kommet såpass langt, for fra da og utover har vi barnevakt til eldste.

Det blir nok ikke meg, her er det ingen tegn til fødsel enda. Dessuten kan jeg like godt vente til onsdag når jeg først er kommet såpass langt, for fra da og utover har vi barnevakt til eldste.
Her kan han også vente til onsdagen er over hvertfall, så vi får feire eldste i hus før han kommer.
Men jeg er super klar fra den 4 og videre. Helst ikke senere enn termin 10 :)

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Back
Topp