Lurer på hva slekta sier..

Rita Lind

Elsker forumet
.. når jeg har gått amok og bestilt onepice-dresser til den eldre garden i familien.. Blir årets julegaver fra unga til besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler.. 

Stormberg har salg - før 699 :-  NÅ 199 :- 
Ikke sant fleecedresser er gode koseklær for de eldre og.. 

c",) skrev:
.. når jeg har gått amok og bestilt onepice-dresser til den eldre garden i familien.. Blir årets julegaver fra unga til besteforeldre og oldeforeldre.. 

Stormberg har salg - før 699 :-  NÅ 199 :- 
Ikke sant fleecedresser er gode koseklær for de eldre og.. 

DenicaD skrev:
hehhehehehhe, god ide!!!

Jupp.. de har jo stadig kommentert dressene til unga og sagt at det ser så komfortabelt og godt ut.. så da får de også en sånn dress.. haha.. 

Å hei...

Har du undersøkt om de liker slikt? De fleste er jo veldig enten/eller når det gjelder disse plaggene. Ikke meningen å ødelegge moroa for deg, men det er jo kjekt å gi folk ting de iallefall liker...

Kleo79 skrev:
Å hei...

Har du undersøkt om de liker slikt? De fleste er jo veldig enten/eller når det gjelder disse plaggene. Ikke meningen å ødelegge moroa for deg, men det er jo kjekt å gi folk ting de iallefall liker...

Joda.. er litt sånn nesten sikker på at de vil like det. Og vil de ikke bruke det så er det greit. Hyttefolk, bobilfolk og badstu-elskere.. jah.. da vil de ha bruk for disse - tror jeg.. hihi.. 

Elisabeth ! skrev:

Kleo79 skrev:
Å hei...

Enig. Tror ikke en eneste av de "voksne" i familien ville brukt det. Ledd godt når de åpnet gaven ja, men den ville nok ligget temmelig ubrukt i skapet frem til Fretex fikk de. :P

Ja, det er klart. Men jeg er rimelig sikker på at dressene vil falle i smak. Vi er en STOR gjeng kose-klær-elskere i vår familie... men man vet jo aldri.. så hohoho.. 

Må bare si WOW!!

Har vel aldri hatt så mye folk innom mine tråder - interessant!! 

Det kan bli spennende:P Mine foreldre og svigers har sett min og de har ledd, de skjønner at jeg liker å ha den hjemme, når jeg er syk eller sent på kvelden osv. Men de måtte spør om jeg gikk slik ute blandt folk, og når jeg sa nei så de litt letta ut:P Dette er bobil og hyttefolk men da jeg sa at jeg skal kjøpe de slik i julegave satt de seg på bakbena alle sammen:P Får håpe de liker de, de må prøve de før de evnt bestemmer seg for å ikke bruke de, de er jo sååå gode å ha på seg

de dressene er jo sinnsykt upraktiske da!!! Må kle halveis av seg for å gå på do liksom... En ting er når de er små og går med bleie. Men en helt annen ting er voksne mennesker og sånn.

Det blir nok en lattermild julaften ja! :-D
Men hvem sier at alle julegavene, år ut år inn, skal være perfekte og meningsfylte?
Et år i ny og ne må det jo være lov å f.eks. gi alle onepiece
Men nå forventer jeg oppdatering i romjulen altså!

Jeg eeeelsker one piece, og hadde blitt kjempeglad for en sånn gave!
Artig!:)

Uansett om de blir dødsfornøyde eller ei så synes jeg det er en gøyal gave fra barna 
Som folk skal legge seg opp i om det er noe de blir glad for eller ei.. Det er tanken som teller!
Jeg driter en lang marsj i om folk blir misfornøyde med gaver fra meg. Da forventer de rett og slett for mye og bør kanskje ikke få gaver!

He he he!! Syntes jeg ser hele selskapet sitter i onepiece på julaften og åpner resten av gavene, ha ha ha!!!! 

Så lenge du vet de blir fornøyd med de gavene så er det jo topp!! :)

LittleMonkey skrev:
Uansett om de blir dødsfornøyde eller ei så synes jeg det er en gøyal gave fra barna 
Som folk skal legge seg opp i om det er noe de blir glad for eller ei.. Det er tanken som teller!
Jeg driter en lang marsj i om folk blir misfornøyde med gaver fra meg. Da forventer de rett og slett for mye og bør kanskje ikke få gaver!

Sign!!

Back
Topp