Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hei...Kleo79 skrev:
Har du undersøkt om de liker slikt? De fleste er jo veldig enten/eller når det gjelder disse plaggene. Ikke meningen å ødelegge moroa for deg, men det er jo kjekt å gi folk ting de iallefall liker...
Elisabeth ! skrev:
Å hei...Kleo79 skrev:
Har du undersøkt om de liker slikt? De fleste er jo veldig enten/eller når det gjelder disse plaggene. Ikke meningen å ødelegge moroa for deg, men det er jo kjekt å gi folk ting de iallefall liker...
Enig. Tror ikke en eneste av de "voksne" i familien ville brukt det. Ledd godt når de åpnet gaven ja, men den ville nok ligget temmelig ubrukt i skapet frem til Fretex fikk de. :P
Uansett om de blir dødsfornøyde eller ei så synes jeg det er en gøyal gave fra barnaLittleMonkey skrev:
Som folk skal legge seg opp i om det er noe de blir glad for eller ei.. Det er tanken som teller!
Jeg driter en lang marsj i om folk blir misfornøyde med gaver fra meg. Da forventer de rett og slett for mye og bør kanskje ikke få gaver!