Lurer på hva ekspertene gjør når....

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
...førsteklassingen slår seg helt vrang om morgenen pga at nattlampen var litt for lenge på og lekene var litt for gøye, sent på kvelden. Slår seg helt vrang pga at sokk og stillongs ble tatt på i feil rekkefølge, type tar av seg alle klærne og vil ingenting. Vel, så lenge der er tid, får barnet sutre litt, i håp om at fornuften overtar. Dessverre innhenter tidsklemma og skoleklokke oss flr det skjer. Så hva gjør en mamma? Kler p et hylende, sprellende barn, som ikke vil ha klær på (selv om hun for en halv time siden sourte om å få ha på seg akkurat disse klærne), samtidig som jeg kler på, prøver hun å kle av. Når endelig koærne er på, skal ytterklærne på....gooooood luck! Dagens nettbrettid er allerede inndratt som konsekvens av veldig mange bakbein ute samtidig (fast konsekvens i slike tilfeller). Lillesøster bæres i bilen, sekker bæres i bilen, yttertøy, og til slutt en hylende 6-åring, som ikke vil noe. Heldigvis løsner hun ikke selen, npr hum har fått den på. Lillesøster leveres i barnehagen, pg storesøster tar til vett og kler på seg sko og ytterklær. Ved levering på skolen, ser jeg jo at barna har fått feile matbokser. Ingen krise for minste, verre for eldste, som ikke liker pålegget til minste. Puh. Øm i alle muskler får min herlige 6-åring flere gode klemmer, vi er i godt humør igjen. Mammaen må bare hjem å lage en ny matpakke og kjøre bort med, slim at poden ikke gpr sulten hele dagen. Tremger småbarnsmødre å trene sa du? Æh? Prøv en slik morgen! Dagens trening unnagjort før klokken 9!!!! Og jeg har liksom fridag og greier. Gåen i kroppen og klar for husvask:eek:

Så det så ;)
 
Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig ;) hahaha :D ha en fin dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
haha oooh for en morgen. Her er det 2åringen som er slik, mye enklere å tvangskle på en 2åring enn en 6åring da. Du får ta en pust i bakken før du begynner husarbeidet. :)
 
:D Blir så glad av å lese at andre også har det slik!! Bare at her er det hun på snart 4 som skal i barnehagen som er slik.Å det med strømpebuksa,gi meg styrke.Halen skal være perfekt å borrelåsene på skoene ellers er det vræling ja.Spesielt "kjekt" med en to åring som skal være kliss lik da:p

I følge aktivitets klokka mi trenger jeg ikke trene,jeg har aktive dager :D å med enda ei jente til sommeren blir vel dagene svært aktive:cool:

Kos deg med husvasken,etter den kommer helg (Jubel:D)
 
Denne uken fokuserer vi veldig på leggetid etc. Foreløpig med god effekt:) Håper det blir leeeeenge til vi ser raseri igjen:)
 
Back
Topp