lurer på en ting..........

rosenjenta

Glad i forumet
Hvordan føles festesmerter, og når begynte dere å kjenne det??

Har aldri merket noe til de festesmertene alle prater om.....

Er slett ikke alle som kjenner det.. har hørt at svært få faktisk kjenner noe, men du kan jo være en av de heldige[;)] håper det[:)]

Jeg tror jeg kjente det... Visste jo at det var en sjans for at man kunne bli gravid, så jeg kjente nok "etter" litt mer kanskje...

jeg kjente det heller ikke.

Jeg kjente de heller ikke...

Kan ikke huske at jeg merket noe til det heller. Fikk ikke vite det før i 6 uke så..
Men vist man er obs på det kjenner man de sikkert..

Heia:-)
Jeg kjente litt. Det var som noen som satt å stakk meg inne i magen. noen ganger verre enn andre.Kjente ikke noe etter jeg begynte å bli kvalm (kan også være pga at kvalmen var ille) Jeg oppdaget veldig tidlig på kroppen at det var noe som skjedde. Ønsker deg lykke til[:)]

Jeg følte at jeg hadde eggløsning igjen..

Har vært gravid en gang før for 4 år siden, men tok abort da..
Den gangen kjente æ TYDELI festesmerter, våknet på natten me den SINNSYKE krampen i magen, nesten sånn som man får i føttene på natta av og tilhvis noen andre har opplaved d..
Dennegangen kjente jeg ingenting..

Jeg regner med at det var de små mensenlignende smertene jeg hadde. Trodde jeg skulle få mensen igjen, men det var bare babayen som ville ta et godt tak og bli der.

Klem

Jeg fikk sterke mens-lignende smerter som jeg ikke skjønte noe av - det var jo en uke til jeg skulle ha mensen. Våkna på natta av skikkelige magekramper og trodde at noe var alvorlig galt med meg. To dager etter var jeg på rutinekontroll hos gynekolog, og fortalte om smertene. Da sa hun at det hørtes ut som om jeg kunne være gravid. Jeg ble helt forbauset, hadde aldri hørt om noen som hadde vondt når de ble gravide. Smertene avtok etterhvert som kvalmen meldte seg. Nå er jeg i uke 19, og ultralyden viste ganske tydelig at det er en liten jentebaby som bor i magen min. [:)]

Back
Topp