lurer på en ting....

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
kan et foster ligge sånn at man ikke ser hjerte slå på ul? el skal man se hjerte slag uansett hvordan fosteret ligger?

oki, måtte bare spørre for sykepleiern i går sa det kunne ligge så man ikke så hjerte, så de tokk nye blodprøver og skal ta ny igjen i morgen, men mest sansynelig da så har jeg vel mistet spiren siden de ikke så noe hjerte aktivitet på ul i går....

Får håpe spiren er der. Trist om du har mistet.. blir jo spennende å se i morgen på prøvene.

nei så trist å høre [:(][:(][:(]
Håper du får positivt svar fra legen angående blodprøvene..

huff..

sender deg mange trøste klemmer

Jeg håper alt står bra til!

Da jeg var til første UL, omkring uke 20, var det noe med hjertet de hadde vanskelig for å se, derfor fikk jeg ny UL ganske kort tid etterpå, bare for å sjekke at alt var vel. Og det var det[:)]

Vet ikke om det er det samme altså!

Huff.. Skjønner du er redd.. Håper spiren sitter der og alt er bra:-) masse lykke til:-) klem

ORIGINAL: t0mmelise

nei så trist å høre [:(][:(][:(]
Håper du får positivt svar fra legen angående blodprøvene..

huff..

sender deg mange trøste klemmer

spiren sitter ikke der, var ikke hjerte aktivitet og blodprøven sto rolig på 89 tusen.... så er vel ikke meningen jeg skal få barn trur jeg er andre gang jeg mister nå på kort tid, første gang i feb 09 og nå så... men men. klarer ikke la det gå inn på meg en gang for er blitt vandt til dette med og miste nå trur jeg, men til alle dere som det har gått bra med lykke til i svangerskapet....

Off... Du MÅ ikke tenke at det ikke er meningen du ikke skal få barn!! Selv om det er vanskelig.. Jeg vet hvordan du har det [:o]
Jeg håper at spiren sitter igjen snart og klamrer seg fast!!

ORIGINAL: slikkepinn

Kjempetrist. [&o] Jeg håper du lykkes snart! 

Back
Topp