lurer på en ting..

tror man kan få tilbud om klyster...at de tømmer hele tarmen før fødsel.. dessuten blir man vel jevnlig oppfordra til å late vannet underveis, før man ligger der og vræler da [&:] 

det rydde av toern da jeg fødte datra mi[:D] var ikke tid til noe klyster[:D] å det var vondt!!!!!

man går på do på vanlig måte...noen får tilbud om klyster, men ikke alltid. jeg lå med epidural, og ble tømt med kateter(urin). man er rimelig bedøva, og dette er verken vondt eller ubehagelig, ikke noe som man husker etterpå hvertfall.
avføring... vel, den kommer ut uansett...før eller under fødsel.

Om ikke fødselen er kommet for langt når du kommer til føden får du klyster. Jeg nevnte problemstillingen for min mor og hun bare blåste det bort: "de tørker og rengjør underveis, de er så vant til det at" ÆSJ!

fikk ikkje tilbud om nåkka av d
men tømte mæ både den eine å den andre veien under fødselen å gjedde pokkern i at di måtte tørke opp[;)]

Halloen....
Vet om noen som Ikkje får lov til og gå på do under fødselen, Men vennina mi fikk lov til og gå og tisse under fødselen...
Såh dette er nok litt forskjellig....

[:D]

ofte tømmer kroppen seg selv før fødselen, og da er det ikke nødvendig med klyster... jeg gikk på do og tisset en gang under fødselen, og trodde jeg måtte en gang til, den andre veien... men da var det noe HELT annet som var på tur [;)]

Back
Topp