lurer på en ting

VilSåGjerne

Forumet er livet
har lest at folk kan bruke mange forsøk uten resultat på sykehus(offentlig) men når de kommer på privat klinikk klarer de det med en gang[8|]

hvorfor det??? det er jo samme prosess[8|]

ja dette har jeg også fått snusen i...vi prøver sikkert privat etter at vi har vært på sykehuset,viss det ikke klaffer der da,skal bli spennende å se...

De er litt råere på i det private, folk betaler jo og de MÅ ha resultater, obs det ble hvist bare nopen flere som ble overtsimulert på de private sykehusene enn de offentlige, hvorfor det montro[&:] jo de starter med en lav dose for å prøve seg frem på de offentlige, mens startdosen ofte er høyere på de private. De private er jo avhengig av at folk vil til deres klinikk så de tøyer grensen bitte litte granne høyere enn på de offentlige, jeg hvet ikke om det er flere grenser og regler også når det gjelder de offentlige.

Dette er mine tanker rundt det, og jeg tror at det er noe riktig i det jeg sier.

ORIGINAL: twinanne

De er litt råere på i det private, folk betaler jo og de MÅ ha resultater, obs det ble hvist bare nopen flere som ble overtsimulert på de private sykehusene enn de offentlige, hvorfor det montro[&:] jo de starter med en lav dose for å prøve seg frem på de offentlige, mens startdosen ofte er høyere på de private. De private er jo avhengig av at folk vil til deres klinikk så de tøyer grensen bitte litte granne høyere enn på de offentlige, jeg hvet ikke om det er flere grenser og regler også når det gjelder de offentlige.

Dette er mine tanker rundt det, og jeg tror at det er noe riktig i det jeg sier.

ja det var dette eg tenkte på skjønner du[:D] for noe må det jo være. men vist det offentlige er klar over dette,hvorfor gjør de det da?altså å begynne på så lite medisiner???
eg tenker det at å ha en del smerter( som eg hadde) for å klare forsøket med mye medisin,må jo være bedre enn å prøve flere ganger med lite medisin for dette er jo en prosess som tar så sinnsykt på psykisk.

herregud eg e så dårlig på å forklare,men håper dere skjønner kaeg mener her[:)]*flau*

jeg er sikker på at twinanne har rett i det du sier[:)] og da er det uanz håp for oss...
men jeg skjønner heller ikke hvorfor det offentlige skal være så forsiktig...det tar på veldig psykisk som vilsågjerne sier...det er tungt nåkk,vært bedre å fått større dose så få lykkes i de første forsøkene...

ORIGINAL: BaBySnuppah

ja dette har jeg også fått snusen i...vi prøver sikkert privat etter at vi har vært på sykehuset,viss det ikke klaffer der da,skal bli spennende å se...

får vi 3 mislykka forsøk, blir det sparings å rett på privat. da skal jeg ha inn 2 egg,det er greit!!

nei man kan jo lure, er jo samma kroppen å samma prosessen.hmm[8|]

jepp...samme her...men neste gang så skal jeg spørre om å fortsette med samme dose på progynova (øket til 4 ganger daglig) og skal høre om vi kan øke opp en dose med progestan kapsler...men er ikke sikkert det kan økes mere..er trekant på kapslene[:(]
men skal snakke med de om det hjelper å øke dosen...de snakket også om å bruke min egen syklus...men blir det like bra da???
skjønner ikke helt det...

Back
Topp