lurer på en ting

jas

Forumet er livet
er det noen av dere som ikke må opp i løpet av natten for å tisse??
Eller våkner dere flere ganger om natten??

Jeg har stort sett aldri stått opp om natten for å tisse, men når jeg først våkner så må jeg så utrolig tisse!!!

Jeg har våknet flere ganger hver natt i mange måneder nå... nå den siste mnd så har det ofte vært 4-5 ganger på en natt [8D]

Jeg våkner som regel ca 3 timer etter at jeg har sovna og da må jeg på do- lurer på om det er forberedelse til regelmessig mating om natta [8|] Noen netter er jeg oppe flere ganger enn en,men det er leeenge mellom hver gang jeg sover gjennom hele natta uten å måtte på do minst en gang..

Doløping fra første stund her... Nå orker jeg ikke alltid, men når jeg våkner og skal stå opp da er jeg så tissatrengt at det gjør vondt....[&:][&:]

ORIGINAL: schnuppa

Doløping fra første stund her... Nå orker jeg ikke alltid, men når jeg våkner og skal stå opp da er jeg så tissatrengt at det gjør vondt....[&:][&:]

Er så tissatrengt at det gjør vondt her også...Men jeg våkner ikke om natta fordi ejg må tisse jeg....[8|]
Tror jeg kan telle på to hender hvor mange ganger det har skjedd i svangerskapet..
Tydeligvis vært heldig da....

Da har du vært heldig,ja!!
Jeg er knapt nok våken når jeg er oppe om natta da, raver rundt i søvne her [;)]

er oppe sikkert 5 ganger om natten fordi jeg må tisse..
(skikkelig irriterrende siden jeg må løpe opp ei trapp for å komme på do..[:(])

Jeg er oppe 2-3 ganger i løpet av natten for å tisse..
Men jeg må ned i første..[:'(]

ORIGINAL: lisa79

Da har du vært heldig,ja!!
Jeg er knapt nok våken når jeg er oppe om natta da, raver rundt i søvne her [;)]

Ser det for meg...

ORIGINAL: Jas

ORIGINAL: schnuppa

Det er slitsomt å måtte gå på do hele tiden om natten.. Men det er vondere å våkne å måtte så tisse.  av og til orker jeg ikke stå opp, for det er liksom bare 2 timer til jeg skal opp likevell[:-][:-]

Er så tissatrengt at det gjør vondt her også...Men jeg våkner ikke om natta fordi ejg må tisse jeg....[8|]
Tror jeg kan telle på to hender hvor mange ganger det har skjedd i svangerskapet..
Tydeligvis vært heldig da....

mhm må opp minst en gong pr natt!

2-4 ganger per natt avhengig av hvor mye vann jeg har svelga før j har lagt meg[:D]

Det er faktisk litt opp og ned... noen ganger må jeg på do midt på natten, men da er det som oftest fordi jeg våkner av noe annet og så kjenner jeg at jeg må på do da....eller så går jeg bare fordi jeg da kan ligge lengre når jeg våkner om morgenen. Men jeg kan fint sove natta igjennom uten å måtte på do.... 

jeg våkner ofte om nattten og må tisse, men om jeg klarer, så dropper jeg det..men stort sett annenhver natt må jeg bare!!

Jeg er oppe 5-6 ganger i løpe av natten får å tisse av og til vær 25minuter kunne sovet på do

Hundrevisavgangerfølesdetsomvaffal[&:]

..må ikke opp om natten for å tisse, så har vært heldig der fram til nå, men våkner gjerne av andre ting som feks at småen sparker og snur seg..sover mer urolig nå enn før og våkner lettere. Ikke lett å finne behagelig liggestilling alltid og ligger og vrir meg ofte.

slipper unna der gitt.. [:)]

Back
Topp