Lilje84
Elsker forumet
Sambo skal jo egentlig ha 6 ukers pappapermisjon når jeg er ferdig med min. Men så er saken den at han kanskje har fått seg ny jobb. Og permisjonen hans begynner på begynnelsa av mars og til slutten på april. Åsså ska han har 3 og ei halv uke med ferie fra den 23 mai å da blir han jo nesten borte i 10 uker i strekk. Å det er jo ikke sikkert den nye arbeidsgiveren godtar dette. og sambo selv har heller ikke lyst til å være borte så lenge fra jobb når han kanskje begynner i ny jobb.
Dessuten så er han sykemeldt fra jobben nå pga skuldra si, er på røntgen og mr akkurat nå. de tror det er noe mekanisk feil inni der, så han kan jo bli langtids sykemeldt. Å vist han blir det så blir han jo lenge hjemme.
Hordan går jeg frem vist vi skal få forandret slik at jeg får de 6 ukerne hannes istede? går det ann?
Ble veldig lang denne da men.....
Dessuten så er han sykemeldt fra jobben nå pga skuldra si, er på røntgen og mr akkurat nå. de tror det er noe mekanisk feil inni der, så han kan jo bli langtids sykemeldt. Å vist han blir det så blir han jo lenge hjemme.
Hordan går jeg frem vist vi skal få forandret slik at jeg får de 6 ukerne hannes istede? går det ann?
Ble veldig lang denne da men.....