Lurer på en ting... :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Sist svangerskap endte fødselen med igangsetting som fort endte med hastesnitt pga svangerskapsforgiftning har jeg jo egentlig ikke opplevd at fødselen starter med rier etc.. Det jeg lurer på er til dere som har født før... Hvor mye bevegelse å slikt føler man fra baby når man er i fødsel?? Hvordan har bevegelsesmønsteret vært siste døgn før osv?? Kanskje ett teit spm, men lurer må litt likevel kjenner jeg :p

La ikke merke til noe som helst i bevegelsesmønsteret. Det eneste jeg kan si i etterkant var løs mage samme morgen + nedsunket mage til kvelden. Plutselig helt ut av det blå kom første knipet i magen :)

Jeg ble litt stresset i går for hadde løs mage hele ettermiddagen og begynte å tenke på at kanskje noe var på gang, men det skjedde ikke noe i løpet av natten, så jeg var litt lettet i dag morges. Trenger noen dager til for å få ting på plass :)

Storesøster beveget seg like mye under fødselen (i alle fall frem til pressriene) som hun hadde gjort ellers i svangerskapet. Det var ikke særlig behagelig når hun sparket under riene :P
Kan ikke huske at bevegelsesmønsteret endret seg noe i dagene før fødselen heller. Like aktiv som vanlig ;)

Jeg ble litt stresset i går for hadde løs mage hele ettermiddagen og begynte å tenke på at kanskje noe var på gang, men det skjedde ikke noe i løpet av natten, så jeg var litt lettet i dag morges. Trenger noen dager til for å få ting på plass :)
Jeg var samme sted i går - løs mage fra tidlig formiddag til sen ettermiddag. Så kom det regelmessige ubehagelige kynnere og tak i korsryggen fra ettermiddagen av som varte til langt ut på kvelden. Hadde håpet det var begynnelsen på noe, men det roet seg i løpet av natten. Jeg er klar som et egg :)

Jeg var samme sted i går - løs mage fra tidlig formiddag til sen ettermiddag. Så kom det regelmessige ubehagelige kynnere og tak i korsryggen fra ettermiddagen av som varte til langt ut på kvelden. Hadde håpet det var begynnelsen på noe, men det roet seg i løpet av natten. Jeg er klar som et egg :)
Oj ☺ hadde kynnerne kommet kraftigere også hadde jeg vært enda mer urolig :) Vi var nemlig ute og feiret samboerens bursdag etter et vors her i går, så i og med at han hadde alkohol i kroppen og fødebagen ikke var klar tenkte jeg at det ville jo være typisk om det skjedde. At jeg måtte kjøre selv til føden og slikt. Nå har vi kommet frem til at det var siste gang med alkohol for han før fødsel :) Men godt å høre at du er klar som et egg, gi meg noen dager så er jeg der :) Har termin 6.oktober, når har du?

Oj ☺ hadde kynnerne kommet kraftigere også hadde jeg vært enda mer urolig :) Vi var nemlig ute og feiret samboerens bursdag etter et vors her i går, så i og med at han hadde alkohol i kroppen og fødebagen ikke var klar tenkte jeg at det ville jo være typisk om det skjedde. At jeg måtte kjøre selv til føden og slikt. Nå har vi kommet frem til at det var siste gang med alkohol for han før fødsel :) Men godt å høre at du er klar som et egg, gi meg noen dager så er jeg der :) Har termin 6.oktober, når har du?
Har termin en uke etter deg da, den 13. oktober ;)
Her er fødebagen så og si klar, og har nedskrevet på en lapp det som mangler slik at ingenting blir glemt i farten :P

Har termin en uke etter deg da, den 13. oktober ;)
Her er fødebagen så og si klar, og har nedskrevet på en lapp det som mangler slik at ingenting blir glemt i farten :P
Jeg har første permisjonsdag i morgen, og det er det som står på agendaen, nemlig å ordn fødebagen og finne ut hva som mangler!:)

Tror aktiviteten har vært som før, kan ikke huske noe spesielt hvertfall - minus at nr 2, som var veldig rolig i magen hele tiden ble helt spinnvill når riene kom, det var faktisk nesten vondere med de knallharde sparkene enn med riene i flere timer i begynnelsen :P

Takk for alle svar :) Greit å høre litt hvordan det har vært for andre :) Her er bagen klar og 20 dager igjen til termin!! Gleder meg til å få møte trulta vår :)

Back
Topp