Renate_23
Forelsket i forumet
Er dem bare meg og min samboer som har lyst på ett barn..vi har vedens nydligste datter og vi koser oss max med henne. men vi vill ikke ha flere. Så vi kan reise rundt i verden sammens når hun blir større, kan sefølgelig det med flere barn også. men Helt ærlig vi synst det er nokk med en :) Men familien min derrimot... dem skjønner ikke hvordan jeg kan la min datter vokse opp som alene barn..høres ut som M kommer til og få en helt forferdelig oppvekst med alt det familien min kommer med. Er det så gale og være ene barn? Jeg har 4 små søstre, skjønner ikke hvordan mamma klarte det, eller hun klarte det ikke...jeg ble da dem ekstra mammaen i huset, rydda, laga mat til søstrene mine til skolen, brettasammen klær (husarbeid generelt) når mamma kom hjem laget hun middag, jeg ryddet av og måtte ta meg av søstrene mine til dem skulle legge seg. jeg kunne ikke vært sammens med venner etter skolen, for jeg hadde så mye arbeid som jeg måtte gjøre hjemme.
ble mye det her. Men dere som er enebarn, er det forferdelig og vokse opp alene? det og ikke ha søsken og leke med, på ferier og slikt?
for tenker no slik att hun kommer no til og ha venner som kan være med på turer, osv hun blir no ikke alene, alene...
får så dårlig samvittighet ovenfor M vist det blir så forfedrelig og vokse opp alene, att jeg nesten bare må produsere ett barn til...
ble mye det her. Men dere som er enebarn, er det forferdelig og vokse opp alene? det og ikke ha søsken og leke med, på ferier og slikt?
for tenker no slik att hun kommer no til og ha venner som kan være med på turer, osv hun blir no ikke alene, alene...
får så dårlig samvittighet ovenfor M vist det blir så forfedrelig og vokse opp alene, att jeg nesten bare må produsere ett barn til...
Så jeg føler meg utrolig aleine... Har egentlig altid gjort det..