Lurer på en ting:)

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvis jeg har vært mye aktiv en dag så får jeg ordntli vondt i korsryggen å i venstre "rompeball" å nedover venstre lår..  Flere som har det slikt å hva er det?

Er 2gangsføden men var ikke plaget med bekkene i forje svangerskap så vet ikke hvorda d følels:)

Eg har sånn smerte så komme og går her sjå meg og. Trenge ikkje alltid var veldig aktiv for at d ska komme heller. Va sjå naprapat her tidligere og hadde ingen problemer med bekkenet. Så eg trur rett og slett at d e någe isjas-greier... Nerva i klem...

Fikk det etter å ha ryddet garasjen, gikk over etter et par dager....

Har det slik jeg også. Å tror det er bekkenet. Må til tider nesten "vagge" for å komme meg frem. Kommer spess når jegg jobber for hardt eller Om jeg går for laangt. Men sist sleit jeg ikke så mye. Men det "spredde" seg sist i mot slutten.

Håper jeg ikke blir plaget med bekkene så tidlig:/ Måtte å vagg når jeg skulle gå, å klarte ikke bøye meg for å sette inn i oppvaskmaskinene, da måtte jeg ta sånn knebøy, så jo sikkert helt på tryne ut!:p hehe

Ja har hatt det et par uker allerede. Utrolig kjedelig. Må ta økter med husvask og lignende. Men skal på vanngym i mai. Etter jeg var på vanngym sist svangerskap forsvant nesten alle bekken plagene. Men utrolig viktig å lytte til kroppen når det gjelder bekkenet. Kjenner mange som sliter med det uten om svangerskapet .

Jeg har vært plaget med "falsk isjias" (tror jeg) siden før jeg ble gravid. Hatt d i ca. 7 mnd. Tror det kommer fra en muskel i setet som heter piriformis. Får strålinger på baksiden av låret, nedover leggen og helt under foten. Greier ikke å stå for lenge og gå for langt. Heller ikke å sitte rett opp og ned for lenge. Plaaaagsomt!
Har vært på behandling både me kiropraktor, muskelterapeut/akupunktør og refleksolog. Ingenting har hjulpet hittil...:-/ Får vel bare prøve å holde d i sjakk me litt trening og strekking under svangerskapet og håpe det forsvinner etter fødsel. *krysser fingrene*

Hvis det er litt sånn brennende følelse, er det nok bekkenet. Er allerede 50% sykemeldt pga det... 

Back
Topp