Lurer på en ting...

Skjønner deg godt Lotten, forstår hva du skal frem til. [;)] Og jeg er forsåvidt enig, til et vist punkt [;)]
Man trenger ikke skrive: Likte den ikke, syns den var skikkelig stygg, eier ikke personlighet, skjønner ikke at du gidder bruke energi på å lage noe så stygt osv [8D]

Om en nybegynner er superhekta på den nye spennende hobbyen sin, og legger ut masse LOer og kort hele tia og bare får negative kommentarer, da kan jo vedkommende kanskje ikke ønske å fortsette med den hun liker fordi hun ikke får det til. Da er det bedre å si at kortet (f.eks) var veldig fint, men om man gjør sånn og sånn, vil det fremheve det og det og så vil det ikke virke som om at...etc...Og for dem som skriver konstruktiv kritikk, pass på at det ikke kommer feil ut. At vedkommende som får det forstår at dette er for å hjelpe, ikke for å slenge dritt ffordi hun ikke er noe flink.... [;)]

Det samme gjelder jo forsåvidt di som har vært her inne en stund, mange henger seg opp i en type stil og tør ikke prøve "utenfor boksen"...

Skjønner noen hva jeg mener? [8D] Er en recer på forklaringer... NOT [8D]

Har likt alt jeg har sett jeg...[8|][8D]

Mye fordi andre er mye flinkere enn meg...[8|]

Hehe! Ja jeg mener jo ikke at man skal skrive at "dette syns jeg var skikkelig ræva" liksom, men om noen nye kommer inn og viser fram sitt kort/sin LO nummer 1 eller 2 osv, og sier at de er nye, så går det an å si noe sånn som at det var en bra start, og kanskje komme med noen små tips, i stedet for å si at det er nyyyyyydelig og heeeelt fantastisk....

"Stilig, men ikke helt min greie" - har jeg sagt ett par ganger..

Ellers liker jeg MYE, om ikke nesten ALT, dere legger ut her, fordi jeg selv føler meg som en amatør/nybegynner enda. Vil jeg ha hjelp eller ærlige meninger ber jeg omdet ; og gir det også ilbake om det er noe jeg kan bidra med.

Er heller ingen scrapper, så jeg kan kommentere farger f.eks., eller søte stempler på ting de andre kanskje mener er "halvferdig" eller "ikke bra nok".. Og merker at ting andre liker, kanskje ikke er helt min greie igjen fordi jeg ikke SER det samme som dere scrappere gjør..

Ikke alltid jeg kommer på noe "fornuftig" å si heller ; eller kommer på å kommentere i det hele tatt.. tida med en 10 uker gammel baby går FOOORT! [;)]

ORIGINAL: Fru Lotten

Hehe! Ja jeg mener jo ikke at man skal skrive at "dette syns jeg var skikkelig ræva" liksom, men om noen nye kommer inn og viser fram sitt kort/sin LO nummer 1 eller 2 osv, og sier at de er nye, så går det an å si noe sånn som at det var en bra start, og kanskje komme med noen små tips, i stedet for å si at det er nyyyyyydelig og heeeelt fantastisk....

Jepp, så sant så sant [;)]

Har savna deg her inne foressten, håper du og dine har det bra [;)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: Fru Lotten

Jepp, så sant så sant [;)]

Har savna deg her inne foressten, håper du og dine har det bra [;)]
naaaaw!! Joda det rusler og går. Kikhoste på meg og dødsfall i familien, men ellers bra....
Har ikke scrappet siden sommerferien, så da blir det ikke så mye skriving her heller....

Nivået her inne varierer jo som fra a til å. Å man må jo skryte av de som er nybegynnere også, hvis ikke så kan de jo miste helt piffen. [:)] Syns alle er flinke på sin måte, å man kan jo strengt talt ikke kalle noe stykt heller, for alle som legger ut noe syns jo det er fint selv, hvis ikke hadde de ikke lagt det ut.
Men spør folk om konstruktiv krittik, så kan det hende at jeg svarer på det, men sjelden.
Alle har jo ikke lik stil, å det er jo det som er gøy og se.[:D] 

Å får man masse skryt så får man jo lyst til og fortsette og prøve masse nye ting. Blir det mye negativt, så er jo ikke det noe koselig.

Kanskje på tide at jeg sier noe selv her.. hehe...

Jeg er jo en av de som er nybegynnere. Og jeg sitter her bl.a. fordi jeg får inspirasjon og tilbakemeldinger. Må være ærlig og si at jeg har levd lenge på de positive tilbakemeldingene jeg har fått her =)

Synes det er veldig fint at vi kan ha et forum her hvor vi er så positive. Det er jo en helt annen verden på gjenerelt... hehe... Så det er godt. Det er liksom trygt her.

Samtidig må jeg smile litt over at uansett hva som blir lagt ut her, så får det liksom de samme tilbakemeldingene. Skjønner jo at smaken er delt. Men tenker at kanskje kommentarene ville stått i forhold til det. Ikke det at man skal skrive at man ikke liker noe. Men noen liker kanskje best søte kort, mens andre liker tøffe kort. Og da tenker jeg det hadde vært naturlig om noen skrev "så søtt" på det søte, og "så kult" på de kule. Ikke nyyyydelig og fint på alt liksom.

Savner vel kanskje en litt mer konkret tilbakemelding her inne. Trenger ikke være negativ bare fordi den er konkret. Trenger ikke være konstruktiv kritikk engang. Men heller mer presis på hva en liker.

Hmm... vet ikke helt jeg... Ikke noen klage fra min side. Bare en observasjon og nysgjerrighet...[;)]

Skjønner jo på responsen på denne tråden at det kanskje er fler som har tenkt litt som meg...

Ang. nybegynnere: Jeg tenker ikke man skal rose dem (oss) opp i skyene bare fordi man er ny. Men kanskje være ekstra flinke til å si hva man liker og hvorfor. Noe å bygge videre på liksom - uten å være negativ.

Er jo egenlig sånn at om man vil lede noen en retning så skal man skryte av de de alt gjør som er bra ;)

Som et svar på spørsmålet i HI så må jeg si at jeg liker nesten alt jeg ser her. Jeg er kjempenybegynner og får utrolig masse ispirasjon fra alle jentene her med blogger og alt[:D]
Jeg legger sjelden ut bilder her fordi jeg føler ikke jeg er heeeelt på nivå med dere her enda, men prøver og være flik til å kommentere og si fine ting. Om jeg ikke synes det er er sånn hurrameg rundt og hei og hopp måpende fantastisk bra, så ser jeg om det er fargelagt fint, fine farger, fine mønsterark, stilige korttyper og lignende og si. Er så mye gøyere med positiv feedback[:D]
Jeg har heller ikke alltid supergod tid på forumet, så jeg er en av de som quoter litt assår...*kremte flaut*

kommenterer bare det jeg liker,eller det blir litt feil å si det slik,for det trenger ikke å være "min stil" for at jeg liker det,men når jeg ser at personen har vært kreativ og er fornøyd selv,da liker vi det ekstra godt[:)]

ORIGINAL: Stinius

Skriver aldri noe "negativt" med mindre personen skriver i HI at hun ønsker tilbakemelding på hva som kan gjøres bedre. Da lar jeg heller være å skrive noe.

Som om jeg skulle sagt det selv [;)]

Back
Topp