lurer på en ting...

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
vis det ikke er liv i magen etter 6 uker vil da embryoet "skli" ut selv sånn som ved en spontan abort...?er så bekymret for den lille i magen jeg....har vel egentlig ikke noe grunn til det da, siden går å er kvalm hele tiden...

Vet ikke helt hvordan det fungerer.
Men tror at det enten skjer av seg selv, eller så finner man det kanskje ikke ut før man er på kontroll når tiden er inne for å høre hjertelyd.
Hvis embryoet ikke lever mer da, tror jeg man kanskje får noe som skal trigge kroppen til å gi slipp på det.
Leser på Google at kirurgisk abort skjer i mellom uke 9-12.

Men hvorfor denne angsten, *oppsideisi*?

Klem[:)]

vet ikke, tror det er bare fordi jeg er redd for å miste...[:o] vil ikke miste spiren denne gangen her, mistet spiren vår for 8 mnd siden, så er vel bare derfor, men jeg har innstilt meg på att dette SKAL GÅ bra!

tror virkelig jeg må bestille meg en tidlig UL bare for å være sikker jeg altså, slik att jeg slippper å gå være bekymret.

Gjør det du[:)]

Det er ikke godt å gå med bekymring[&:], så en UL er virkelig verdt pengene[:)]

Jeg har det også litt sånn..eller.. har en supergod magefølelse, men har også en frykt for at det skal gå galt igjen.. Men tror det er viktig å prøve å kjenne forskjell på magefølelse og frykt, og fokusere på det positive og at det går sikkert fint[:)]

Men for din egen sjelefred er det sikkert lurt med en tidlig UL slik at du kan se at alt står brat til med huleboeren[:)][:)]

ORIGINAL: *oppsideisi*

vet ikke, tror det er bare fordi jeg er redd for å miste...[:o] vil ikke miste spiren denne gangen her, mistet spiren vår for 8 mnd siden, så er vel bare derfor, men jeg har innstilt meg på att dette SKAL GÅ bra!

Huff, så leit å høre.

Syns det er en fin ting at man har mulighet til å bestille tidlig UL hvis man går og er veldig bekymret. Så bare gjør det du, så du slipper all bekymringen og stresset det medfølger.

ORIGINAL: Sprettmusa

ORIGINAL: *oppsideisi*

Signerer sprettmusa på det sterkeste!!!

Huff, så leit å høre.

Syns det er en fin ting at man har mulighet til å bestille tidlig UL hvis man går og er veldig bekymret. Så bare gjør det du, så du slipper all bekymringen og stresset det medfølger.

samboeren min er i mot att jeg skal bestille meg tidlig ul da, men tror ikke han helt skjønner att jeg er veldig bekymret...så faktisk vurderer jeg å dra på tidlig ul i "smug" så kan han bare drite i det....men har egneltig hele tiden hatt følelsen på att dette går kjempe bra, tror denne spiren her klorer seg fast i magen min[:D]

Hvorfor "nekter" han deg til å ta tidlig UL???[8|]

Nei, vet du hva, bestill deg UL du sånn at du får ro i tankene dine...Er bedre det enn å gå og lure...

ORIGINAL: *MaCa*

Hvorfor "nekter" han deg til å ta tidlig UL???[8|]

Nei, vet du hva, bestill deg UL du sånn at du får ro i tankene dine...Er bedre det enn å gå og lure...

han syns det er litt dyrt da vet du siden det koster 600kr, men jeg syns det er verdt de pengene uansett, er jo tross alt for å sjekke om alt er bra med spiren vår[:D]

Back
Topp