Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Datt du
Eg gjekk på ketolyse. Må seie hipp hipp hurra for 3 kg ned på ein måned!
Videre så stoppet det opp! Og eg kastet mye opp for eg spiste mye fett...
Vekta sto stille ein måned. Har heldigvis ikkje gått opp att kg! hurra![:D] Sluttet med kuren i februar.
I april så gikk eg 2 uker på south beach.. der er det lavkarbo og magre varer... hører frå folk at dette ikkje er noe... og at ein MÅ ha alt fettet! For meg funket det ! Gikk ned 4.2 kg på 2 uker!
Så hadde eg 1 måned med sydentur, masse godteri og brus... myyeee usunt mat! Såg på vekta i går at eg hadde gått opp de 3 kg ene igjen. Ikkje gale så usunn som eg har vert!
I dag begynnte eg på south beach igjen... funnet ut eg vil kjøre fase 1 heile veien, og skeie ut på lørdagene med vanlig mat og kose meg. På den måten blir kroppen litt vant med karbo mat og... så trur ikkje eg skal legge på meg så fort atte.
ORIGINAL: lucillen
jeg tør ikke å prøve et slikt kosthold , siden jeg har og holder på å utvikle flere livsstilssykdommer rettet mot fett ...
ORIGINAL: Lois Lane
ORIGINAL: lucillen
jeg tør ikke å prøve et slikt kosthold , siden jeg har og holder på å utvikle flere livsstilssykdommer rettet mot fett ...
Fett forbrenner fett[:D]
Skal se om jeg finner en link som forklarer litt bedre enn det jeg klarer. (gidder ikke prøve en gang[8D])
ORIGINAL: Mom to 4
Dere som går på ketolyse kuren, hvordan gjør dere det med mat ute feks? hvis dere skal treffe ei venninne på kafe? eller er på besøk? trenger tips å råd da jeg skal sarte på denne[:)]
ORIGINAL: Mom to 4
Dere som går på ketolyse kuren, hvordan gjør dere det med mat ute feks? hvis dere skal treffe ei venninne på kafe? eller er på besøk? trenger tips å råd da jeg skal sarte på denne[:)]