Lurer på en ting ang drektig katt

*bolledei*

Elsker forumet
Går å vente rpå at pusen min skal få kattunger, er rett før de kommer tror jeg. Noen tegn jeg kan se etter for å se om fødselen setter i gang?

De pleier å begynne å se etter gjemmesteder hvor de kan føde. Det varierer litt fra katt til katt, men ofte blir de litt masete og følger etter deg og mjauer. Litt annerledes mjauing enn til vanlig. Evt så gjemmet de seg bort. Lag til en kurv/eske til henne et sted hvor det er rolig og litt lunt og vis henne denne plassen.

Så kan det jo renne litt ut av dem der bak (slim, litt blod), så vær litt oppmerksom når hun vasker seg bak.

Lykke til! [:)]

hmm min gamlepus,hun hadde ikke ro,gikk rundt bena mine hele veien,rundt å rundt(?),så la hun seg i kassen, etter hun hadde leitet i hele leiligheten for å gjemme seg,og fødte 5 stk små nusker.

er 60 dager siden sist løpetid nå, så er vel rett rundt hjørnet, å hun har blitt diger stakkars[:)] at hun plutselig begynner å miste pels er vel ikke noe?

ORIGINAL: *Ann Helen*

hvor mange er det vanlig å få i første kullet dems da?

det varierer veldig fra katt til katt.... min fikk sju, unormalt mange siden de sier er normalt med få første gangen.....

pusen min mista mye pels rett før fødselen...

hun er langhåret så børster hun vær da, å pluselllig begynte hun å røyte skikkelig, så de kan begynne med det rett før de kommer?

Pusen min gikk inn i doen sin og fødte hun..[8D] Har sånn kattedo med tak og vegger. Hun fikk 5 stk. 4 var dødfødte da. Tror hun gikk litt langt over tiden. Dyrlegen mente at hun ikke var drektig men at hun hadde stor svulst og måtte avlives...[:@]

ORIGINAL: Mirus

De pleier å begynne å se etter gjemmesteder hvor de kan føde. Det varierer litt fra katt til katt, men ofte blir de litt masete og følger etter deg og mjauer. Litt annerledes mjauing enn til vanlig. Evt så gjemmet de seg bort. Lag til en kurv/eske til henne et sted hvor det er rolig og litt lunt og vis henne denne plassen.

Så kan det jo renne litt ut av dem der bak (slim, litt blod), så vær litt oppmerksom når hun vasker seg bak.

Lykke til! [:)]

sign

Mi katte mistet masse pels rett før. [:)]
-Så gikk hun inn i kjøkkenskapet å fødte.

på onsdag begynte huun plutselig røyte masse, hadde børstet henne på dagen, å røytet ikke da, men på kvelden så bare datt det av.. røyter masse enda..

på mamma sin pus gikk vannet plutselig. Og hun spratt av gårde mens vannet rant, så mamma måtte vaske. [8D]

Back
Topp