Lurer på*bytte nick*

Hope90

Pergo baby??
VIP
nicket henger jo ved etter jeg i desember 2009 var gravid for første gang og ble medlem av BV (den gang ungmamma90) som 18/19 åring og følte meg relativt ung! I desember i år fyller jeg jo med andre ord 23 og er vel ikke egentlig en "ung"mor lenger og derfor vurderer jeg nå å kanskje bytte nick :P

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

nicket henger jo ved etter jeg i desember 2009 var gravid for første gang og ble medlem av BV (den gang ungmamma90) som 18/19 åring og følte meg relativt ung! I desember i år fyller jeg jo med andre ord 23 og er vel ikke egentlig en "ung"mor lenger og derfor vurderer jeg nå å kanskje bytte nick :P

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Hva med Stoltmor90? Greit at noe av nicket henger igjen så vi kjenner deg igjen hehe

Takk for hjelpa jenter :D da slapp jeg å fundere på hva jeg skulle bruke:D

Så fint nytt nick du har fått! Jeg er enig, det passer deg virkelig godt ;)

Jeg tror også jeg vil bytte nick, har brukt et som kan kjennes igjen og jeg vil helst være anonym... Nytt nick: Spent1984

Bytter så fort jeg kommer meg på en pc, veit ikke hvordan jeg gjør det på appen.

Ungmor90, er det du som har skrevet oss inn på terminliste og sykehusliste? Kunne du endret dette for meg?

Jeg tror også jeg vil bytte nick, har brukt et som kan kjennes igjen og jeg vil helst være anonym... Nytt nick: Spent1984

Bytter så fort jeg kommer meg på en pc, veit ikke hvordan jeg gjør det på appen.

Ungmor90, er det du som har skrevet oss inn på terminliste og sykehusliste? Kunne du endret dette for meg?
Jeg skriver sykehuslista:) så jeg kan endre det imorgen hvis ikke jeg glemmer det xD det er KMB1990 som styrer termin tråden:D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg hadde et annet nick før, men det var det virkelige navnet mitt... Får vel vente til uke 12 hvertfall før jeg evt endrer tilbake. Eller så kan jeg bare ha det som det er og da. Vi får se :)

Back
Topp