Lurer meg inn hit!

Lillebompi

Glad i forumet
Hei!! :) Lurer meg inn hit:)
Vi har prøvd i over ett år, og hatt to kjemiske på slutten av 2019. Fikk positiv digital i dag, med antatt termindato ca. 29.oktober :Heartred
:woot: Håper dette går rette veien:) Mange av dere er vel kommet litt lengre inn i første trimester (og i termingruppa), men jeg skal slå følge med dere!!:)
(Jeg har to barn fra før, men ny mann)

Vedlegg

• Snapchat-1841476871.jpg
    Snapchat-1841476871.jpg
    28,7 KB · Visninger: 30
Så gøy!! Husker jeg fulgte mye med på deg i sommer (jeg hadde en annen konto), veldig glad for å se at det har klaffet for dere. Krysser fingrene for at spiren holder til oktober:nailbiting: Gratulerer og velkommen❤️

Vi har prøvd i over ett år, og hatt to kjemiske på slutten av 2019. Fikk positiv digital i dag, med antatt termindato ca. 29.oktober :Heartred
:woot: Håper dette går rette veien:) Mange av dere er vel kommet litt lengre inn i første trimester (og i termingruppa), men jeg skal slå følge med dere!!:)
Gratulerer :Heartred:Heartred

Så gøy!! Husker jeg fulgte mye med på deg i sommer (jeg hadde en annen konto), veldig glad for å se at det har klaffet for dere. Krysser fingrene for at spiren holder til oktober:nailbiting: Gratulerer og velkommen❤️

Koselig ja :woot::HeartredHusker deg også, men som Silvia:) Hva het du først?
Tusen hjertelig:love7

Gratulerer så mye med spiren og velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003:Heartred Jeg har menstermin 28.okt. Så er heller ikke så langt på vei:rolleyes:

Gratulere og velkommen ❤❤

Gratulerer så masse med spiren ❤️

velkommen skal du være! Dette blir stas ❤️

Gratulera! Midlertidig termin er 24.10. Så vi er ganske nærme hverandre. Tredje her også. Litt uplanlagt :D

Back
Topp