Lurer litt..

Lille Mille

Gift med forumet
Ok, jeg hjelper en venninne av meg med å ordne og arrangere et alkoholfritt utdrikningslag for en felles venninne som er gravid. Planleggingen går greit, og det meste er i boks - nå er det kun ALT som må gjøres dagen før og selve dagen igjen. Og det er en god del altså. Skal jo lage 5 retters middag og kjøre hit og dit, pluss mer [&:]

Jeg har sagt at jeg må se an formen min på det å delta i det hele tatt, vet jo ikke hvordan jeg vil reagere. Og har (dersom forsøket blir fullført riktignok) hatt uttak og innsetting samme uka. Mye greier føler jeg. [8|]

Er det dumt av meg, burde jeg bare si at jeg helt sikkert er med? Eller har jeg lov til å ikke gjøre mer enn hva jeg orker? Uff, jeg vet ikke om jeg tør å være med i frykt for å stresse meg opp, noe som jeg er ekspert på! [:(] Vil jo gjerne være med, men vet ikke...??

Hva tror du?

Hmmm, vanskelig å vite hvordan formen din er, og da er det kanskje litt dumt å love å være med på for mye... Hvis du har hjulpet henne masse med planlegging/ forberedelse, kanskje hun heller kan spørre noen andre av venninnene til å hjelpe til på selve dagen? Ville i alle fall sagt ifra at det var veldig usikkert hvordan formen din kommer til å være, slik at hun er forberedt på det og har noen til å hjelpe seg hvis du ikke orker!

Koselig med utdrikningslag da! [:)] Da får du noe annet å tenke på i rugeperioden, og at det skal være alkoholfritt passer jo bra for en ruger! [;)]

Ja det er veldig koselig egentlig, og er midt i blinken at det er alkoholfritt [:)] Og tenkte også på at det er godt å koble av litt etter en eventuell innsetting. Håper vi kommer så langt iallefall - mye kan jo skje innen den tid [8|][:(]

Hun som arrangerer alt (forlover) vet om situasjonen så hun skjønner nok om jeg holder en lav profil den dagen [:)] Takk for et godt svar Tøysa [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Ja det er veldig koselig egentlig, og er midt i blinken at det er alkoholfritt [:)] Og tenkte også på at det er godt å koble av litt etter en eventuell innsetting. Håper vi kommer så langt iallefall - mye kan jo skje innen den tid [8|][:(]

Hun som arrangerer alt (forlover) vet om situasjonen så hun skjønner nok om jeg holder en lav profil den dagen [:)] Takk for et godt svar Tøysa [;)]

Bare hyggelig! Kos deg masse!!! [:)][:)][:)]

Får vel bare se hvordan det går egentlig [:)] Håper vi kommer så langt som til innsetting da, det er jo ingen garanti.. [:(] Kan jo være at det ikke blir noen egg, kan jo være at ingen blir befruktet, kan også være at ingen har delt seg riktig til innsettingsdagen [:(] Mye som kan gå galt rett og slett [:(]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Lille Mille

Får vel bare se hvordan det går egentlig [:)] Håper vi kommer så langt som til innsetting da, det er jo ingen garanti.. [:(] Kan jo være at det ikke blir noen egg, kan jo være at ingen blir befruktet, kan også være at ingen har delt seg riktig til innsettingsdagen [:(] Mye som kan gå galt rett og slett [:(]

uff prøv å ikke tenk slike tanker....teit av meg å si egentlig for tenkte d samme selv når jeg var i prosessen[8D] men er veldig sjelden at d ikke blir innsetting altså!!!![:D][:D]

Takk Elin [;)] Får prøve å ikke tenke så mye på hva som kan gå galt, får heller tenke hva som kan gå riktig [8D] Det er jo mye bedre! [:D]

Jeg tror det er ganske umulig å bestemme seg på forhånd[:)] Alle reagerer ulikt på uttak og innsett, så det beste er nok at du ser det an hvordan formen er. Jeg var litt øm i magen i noen dager etter uttaket, men ut over det var det ikke noe problem å gjøre noe så vidt jeg husker. Så du bør kanskje ikke love at du er der, og heller ikke si at du ikke kommer. Vent å se[:)]

Vet du hva? Tenk på deg selv og hva du orker.
Det er lett å tenke i ettertid hva som gikk galt. [;)]

Back
Topp