lurer litt...

x1xiza

Glad i forumet
Eg får kun negativt svar på el-testene...men merket på kroppen i går at el. er rett rundt hjørna...andre som har fått negative tester og alikevel har eggløysing rundt tidspunktet..
Prøvinga er i full gang her[;)] og idag våknet eg og var veldig dårlig, kvalm og svimmel, og "rar" i magen...men så fort kan ein vel ikkje bli dårlig? Eller eg har jo lest her folk som har merket det dagen etter befruktinga, men det er vel veldig skjelden?
Eg er litt teit no, men er det sånn at ein kan bli gravid i heile "fruktbare tid" el kun den dagen eggløysinga skjer??

[:D][:D][:D][:D]Håperhåperhåper at du er gravid IZA-mor!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

TAKK vennen min[:)] håper eg også, men litt tidlig å merke sånt vel?? eg tenker mykje på det, så kanskje eg stresser litt...men stresser egentlig ikkje heller, HAR BERRE VELDIG LYST AT DET SKAL SKJE NO!!![:D][:D]

Eg er litt teit no, men er det sånn at ein kan bli gravid i heile "fruktbare tid" el kun den dagen eggløysinga skjer??

Heisann iza [:D]

Har det på akkurat samme måte, når jeg føler at jeg har de "rette" symptomene. Kan jeg virkelig kjenne det så tidlig? Tankene går fort over til at ja..jeg er sikkert gravid. Men nå har jeg hadd akkurat samme tankene 7 mnd, uten positivt svar. Tanta er visst veldig gla i meg [:@]

Sist jeg var gravid merket jeg det først i puppa (stikke smerte), å ikke minst do turene. Jeg sprang TIDLIG på do hele tiden, noen sir at det ikke kommer for noe senere. Så kom kvalmen like tidlig som do rundene, å jeg merker at jeg kjenner etter OFTE om noen av de symptomene kommer. Å joda det gjør de ofte, om det er kroppen eller jeg som får dem frem er jeg usikker på.

Men en ting er sikkert, vi ønsker det så sterkt at vi blir både kvalme å ont i "onten"... hehe [;)]
MEN jeg har virkelig trua på at vi alle her inne som er i samme båt snart får en liten spire i magen. Selv er jeg litt på grensa til å gi opp [&:] Føler at 7 mnd har vart i 7 år.. [:'(]

I alle fall lykke til, å fortsett med stort pågangsmot..det hjelper [8D]

Ha en fin dag
Klem fra Kathrine

Vår baby ble visst til dagen etter eggløsning, ser det ut til..

Slik jeg hadde rekna på det (uten at mannen min visste) så hadde jeg eggløsning på en søndag, og da har svømmerne enten kommet på fredagen (og ligget på lur og venta på egget) eller på mandagen..
Slik jeg har forstått det skal fruktbar tid bety at den tiden kan en bli gravid..

takk[:)] får berre krysse fingrene [:)]

Fiorelina!

Hvor lenge overleve de små søte i systemet da? Ettersom jeg åsså har regnet denne mnd hadde jeg eggløsning dagen etter at vi hadde en "hyggestund". Rakk ikke på selve EL dagen pga jobb [:@] Men kansje ikke sjangsen er borte alikavell da?

Kathrine

Svømmerne kan visst overleve et par dager.. enkelte "jentesvømmere" kan visst gjemme seg der inne i 5 dager har jeg hørt[;)]
Så det er nok et håp for deg også Kath[:D]

Lykke til, både Iza og Kath!! (og andre prøvere som stikker nesa innom her[;)])

Sædcellene kan leve i opp til 5 døgn i kvinnens eggledere mens de venter på at ett egg skal løsne. [:)]

Takk Fiorelina!

Dagen min blei strax MYE bedre, å HÅPET så mye større [;)]

Ps! Kordan kan æ få opplastede bilder midt på siden?

Kathrine

Takk snuppepia [:D]

Da får jeg bare håpe at det naturlige har skjedd, eller at jeg har klart å regne EL rett!

Kathrine

Krysser alt jeg har, vet hvor nervepirrende det kan være. Lykke til[:)]

TAKK HÅPER SÅ INDERLIG! men gir jo ikkje opp uansett då , det skjer nok snart[:)]

er det fleire som har fått negativt på el. tester og alikvel hatt el?? me har vert til utreding og gyn. seier at eg har eggløysing så..og eg merket det i går at det er rundt hjørna, stikker i sida og litt oppblåst mage, idag er eg uvel og slapp..

Hei Iza. Ser på ticker`n din at du har EL om to dager. Forrige mnd hadde jeg litt utslag på EL-testen flere dager før EL. Denne mnd hadde jeg ikke noe utslag før EL og heller ikke den dagen jeg hadde regnet ut at EL skulle være, og jeg var overbevist om at denne mnd fikk jeg ikke EL. Men dagen etter kjente jeg at jeg hadde EL og hadde EL slim. Jeg tok en EL test for morro skyld, og den var VELDIG positiv! Så ikke gi opp håpet enda IZA!

TAKK[:)] sattser på at dei små svømmerene til min mann holder eit par dager, for no er det sex annen kvar dag[:D] så håpet er der [;)]

Ja det er vel det ekspertene anbefaler, sex annenhver dag. Det er ikke bra å ha det for sjelden, men heller ikke bra å ha det for ofte! Uff, det er nesten litt rocket-sience å få barn tror jeg! Rart det er så mange som får det til egentlig! Syntes "alle" rundt meg er gravid om dagen, unntatt meg!

er nok snart vår tur også skal du sjå! ser store mager og babyer overalt eg også [:)]

Back
Topp