Lurer litt:):)

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
jeg har vert hos legen for noen dager siden, så ringte hun i dag å spurte om jeg kunne komme tilbake på mandagen for å ta nye bloprøver. Hun sa også at HCG nivået var veldig høyt i forhold til hvor langt jeg var på vei og måtte derfor ta en ny HCG prøve på mandag, hva kan dette bety?
 Hadde det travelt så la egentli på røret å ikke forsto så mye av tlfsamtalen jeg hadde hatt:P

Går d ant?:O hoho nå ble jeg nysgjerri..
Hvordan kan det bli tvillinger med høyt HCG?

Høyt HCG kan bety at du er lengre på vei enn du selv tror.... Eller tvillinger, trillinger, firlinger osv *knis* 

Oiii så spennende da :)

åjj, dette blir spennende å se:O Er rimeli sikker på når jeg hadde eggløsning..
Skal til legen på mandagen, virker som en evighet til!:P

Åi, spennende da!
HUSK å oppdater da! :D

Ja skal opptadere dere!:) Jeg undersøkte litt i familien, å min mor sier at tanten hennes er tvilling, kan det gå i arv helt til meg?

marihewn skrev:
Ja skal opptadere dere!:) Jeg undersøkte litt i familien, å min mor sier at tanten hennes er tvilling, kan det gå i arv helt til meg?

Man sier at det ofte hopper over en generasjon, så det gjerne går i arv fra bestemor (eller hennes søster) til barnebarnet.. Hihi.

åh så spennende :) gleder meg til oppdateringen :)

Så spennende:) kanskje det skuler seg to små i magen;) Toeggede tvillinger er arvelig. Ikke eneggede. Det som er arvelig er å kunne befrukte to egg samtidig:)

åh gud a mei! Dette er spennedne!
Mandag virker jo såååå langt unna! Å Da skal jeg bare ta ny HCG prøve, er den høy blir jeg henvist til UL. Jeg bor 1,5 time unna der jeg kan ta ul, så d må bestilles.. Blir vell laaang ventetid! baaah..

Oi, så spennende! Gleder meg til oppdatering:-D

Hoegt HCG nivaa viser seg ved at du er lengre paa veg en du trur, eller at det er fleire spirer der.

Har oppdatert i innlegget med  *noen med tvillinger*?

Back
Topp