Lurer litt...

Knøttet79

Forelsket i forumet
Har lest flere ganger her inne og på andre forum at noen skriver at livmortappen kjennes gravid ut. Bare lurer på hvordan den kjennes ut da? Vet tappen oppfører seg ganske forskjellig fra person til person, men er nysgjerrig allikvel.

Noen som har litt erfaring å dele?[:)]

Heisann! Etter det jeg har forstått kan tappen kjennes gravid ut på flere måter, eller ikke kjennes gravid ut i det hele tatt (selv om en er gravid). noen sier den kjennes ut som en halvråtnet frukt (litt myk og litt hard), noen sier den vrir seg mot venstre/høyre... Men tror nok bare hovedpoenget her er at den avviker litt fra normalen ved en eventuell graviditet!? Min, tror jeg, er helt normal og kjedelig [:'(]
Uansett er jeg også nysjerrig på andres gravide tapper, og hvordan kan en kjenne at den er "plugget" igjen?

Symptomjeger du også, knøttet79? [8D]

Den tappen ar jammen ikke lett å bli klok på. men det er mulig at jeg kjenner forskjell den dagen jeg faktisk ER gravid? Nå kjenner jeg om den er høy, lav åpen eller mindre åpen. Den har aldri været lukket. Men det skal den vel ikke før jeg er gravid?

Lykke til med tappetafsinga alle dere som prøver på det. Jeg melder meg herved inn i symptomjeger-gjengen!!

Håper vi alle er gravide snart!

M

Symtomjeger ja[:D] Har faktisk bestemt meg for å ikke jakte så fælt denne perioden, men det blir nok med tanken tror jeg. Er så oppmerksom på alt som ikke kjennes helt normalt ut, kan derfor gå med på at jeg er en symtomjeger[8|]. Men jeg prøver i allefall ikke å finne ting som ikke er der da[;)] Men tolker vel alt det som faktisk skjer i kroppen min som et mulig graviditetstegn.... Hmmm luft i magen, må være et gravididtestetegn kan selvfølgelig ikke være noe annet[8D]
Når det gjelder den tappen så er jeg faktisk mest nysgjerrig, skjønner ikke helt hvordan man kan kjenne det. Er riktignok en tappetafser også (begynner å bli mange titler her), men det er mest før el.

God nattaklem til alle syntomejegere, tappetafserer og alle de andre snille jentene her inne

Mhm, ofte er en ubevisste symptomjegere, og jeg synes det èr ganske vanskelg å skille mellom det som er innbilning/normalt og det som er reelle symptomer...[:-] Jeg hadde allverdens symptomer for 2 uker siden, plutselig innså jeg at jeg faktisk ikke har noen, bare innbilning alt. [:D] Jeg er jo til og med mer opplagt enn vanlig, fatter f.eks. ikke hva jeg gjør oppe Nå)... men så kom disse testene... så nå er jeg blitt gal (og en bevisst symptomjeger)! [:)]

Back
Topp