Lurer litt.. (september)

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg har i dag sett ved to anledninger at jeg har hatt en del TYKT slim etter jeg har vert på do.. Det er ikke noe spes farge på det, men er veldig tykt som sagt.. Jeg har ikke vondt eller klør noe særlig.. Er jo litt bekymra for at noe er galt, men har lest flere plasser at det er vanlig med masse utflod i svangerskapet.. Men still.. Var liksom så rart.. Og tykkere enn vanlig.. Kan ikke huske å ha hatt så tykt slim før.. Noen som har opplevd dette her?

Jeg har opptil flere ganger hatt Det....

Okei.. Takk for svar.. Roer meg eg da..! Så får jeg heller se om det blir verre.. Takk takk!! 

Jeg har ikke hatt det, hos meg er det veldig mye tynnere enn vanlig.

Ring jordmor eller lege hvis du blir veldig bekymret. Men siden det ikke er farget er det sikkert ikke noe galt da.

Sånn har jeg hatt også. Tror ikke det er noe galt i det, det er jo normalt at utfloden forandrer seg underveis i graviditeten.

Hei alle sammen! Og takk for svar..
Tror rett og slett jeg tar kontakt med lege på tlf på tirsdag jeg, så får han si hva han og mener.. Tror ikke at det er noe spes nå lenger.. Ser at dere er flere som har hatt det samme.. Og det verken klør eller svir, så har ingen andre plager.. [:D]

Back
Topp