Lurer litt på

[miss]

Forumet er livet
desse bivirkningene av sprayinga, kor lang tid det tok før dere fikk bivirkninger, om dere fikk noen bivirkninger osv?[:)] Eg går jo for ingen bivirkninger da, hehe, men det finnes jo ingen garantier for det!![8D] Uansett, når merka dere noe?[8D][8|]

I første forsøket mitt merket jeg bivirkninger etter en uke. I form av hetetokter, hodepine, hormonell. Men ikke ille syns jeg.
Andre forsøket hadde jeg faktisk bare noe hetetokter, ellers ingenting [;)]

Lykke til

Tusen takk Lemi[:)][:)] Håper eg får minimale bivirkninger! Reagerte knapt på pergotime, doble og triple kurer, men det kan jo ikkje akkurat sammenliknast med desse hormonene me tar i denne sammenheng då.. Men, går for den samme "bivirkningen", altså ingen[8D][:D] Så får me sjå[;)]

Hadde litt hetetokter og så fekk eg vondt i hovudet etter å ha spraya. Tok vel kanskje ei veka før eg merka nåke. Åsså blei eg ganske trøtt. Alt i alt syntes eg dette var lite bivirkningar. Håpa du og slepp frå da med lite/ingen bivirkningar[:)]

Hadde det ganske så greit hele sprayperioden jeg da...
men hodepinen kom snikende 2-3 uka.

No er det lenge siden æ gikk på spray,men æ huske ikke noen bivirkninger.....
Reagere ikke noe stort på pergo heller....bare litt kvalme etter mat..

Hodepinen kom vel etter en snau uke, og den siste uken fikk jeg skikkelige hetetokter, utover det var det ingenting. Satser på null bivirkninger for deg [miss][:D]

Jeg hadde hetetokter etter ca en uke.
Var også veldig plaget med hodepine til tider også.

Takk for svar jenter, blir spennande å så i slutten av neste veka då, om eg reagere noko eller ei, og sjølsagt spennande i dei komande vekene![;)] 

Jeh hovnet opp i øynene på dag 3 med nesesprayen, men jeg hovent opp begge gangene, var bedre i 2. runde da. Men jeg slapp ikke unna. 1st runde med med nesspary så hovnet jeg opp allergisk på dag 3 , tokk 4 dager før begge øynenen var nede igjen til normal, så gikk det vel 3-4 dager pån igjen, det var ialt 4 runder med hovne øyne på min første IVF. Hoven i nesa også.

Jeg er plaget med migrene til vanlig, men på spraydag 11-12 tror jeg det var ble det mye værre[&:] Når jeg tenker tilbake fatter jeg ikke at jeg holdt ut en gang, det murret i hodet hver dag og jeg var uggen og slapp... Endte opp på legevakta en kveld faktisk, med en sånn intens migrene som jeg aldri før har hatt[:(] Men forhåpentligvis er det verdt premien[:)] I tillegg har jeg vært mye varmere enn før, men det gjør ingenting[:D]

Håper du slipper bivirkninger[:)]

Back
Topp