Lurer litt på...

Sjenert88

Blir kjent med forumet
Hvor langt er dere jenter kommet? og har dere fortalt det til noen? eventuelt når skal dere fortelle?

Ble vist noen spm dette her [8D]

I dag er jeg 6 + 5 [:)] Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å fortelle det til noen før uke 12, men det ble visst ikke sånn. Hehe.. Litt vanskelig å skjule iforhold til kvalme, hva man ikke kan spise osv.. Så nå vet foreldre og svigerforeldre det [:)]

Hva med deg? [:)]

Jeg er 5+6 vi har også planer om å fortelle det når jeg er i uke 12 men vet ikke om jeg klarer å holde det skjult så lenge pga trøtthet (pleier å være ganske så opplagt) og kvalme + brekninger av sterk lukt... skal jo til legen den 27 August og da er jeg rundt 9 uker +/- og skal prøve å vente til da i vertfall, men spørs om jeg/vi klarer det, [8D] hehe... 

er 6+2 og håper å holde tett til etter ul.
javascript:void(AddText('[:D]'))men får se om magen kommer fort eller sent..
og hvordan formen blir..[:D]

Jeg er litt over 9 uker. Og vi sa det til svigers på Torsdag, svoger igår, og mamma og de idag[&:] ( gruer meg litt [;)]) Ellers vet noen venner av oss det, men det gjør meg ingenting. [:)]

er 6+5 i dag, og her vet alle det. he he :-P

Er 7+6 i dag, og ingen som vet det enda.. Skal i bryllup om to uker, så spørs om det ikke må ut før da, for jeg er ikke den som sier nei takk til alkohol på fest til vanlig[8D]  Så vi får se! Men kan jo alltids gå rundt med et glass og late som jeg drikker, for blir jo mange gjester, så vil ikke tro at så mange oppdager det.
Men tiden får vise hva som skjer![:)] Er jo i så fall 10 uker da, så ingen krise om det kommer ut!

Er 9+6 idag, og de fleste vet det vel.. Iallefall utav familie og nærmeste venner. Men det er alltid noen som ikke klarer å holde kjeft, så det er stadig jeg får tilbakemeldinger fra folk jeg ikke har fortalt det til.

Men jeg gleder meg til å skrive på facebook; Elias får en lillesøster/bror i Mars [:D]

Er 6+1 eller 6+3 i dag (litt ettersom hvilket forum jeg er inne på..) Her er det bare meg og mannen som vet enda. Dette fordi sist gang mistet vi i uke 7+6. Denne gangen venter vi hvis vi klarer til 12 uker. Spørs hvordan det går for jeg begynner å bli kvalm.. [:'(]

Jeg er 8+1, og skal i allefall vente til jeg har vært på UL i uke 9+4. Men hvis ting går etter planen så forteller vi det når vi er 11 uker ca

Jeg er 8+5 i dag, og har nettopp laget en tråd som forteller om når vi fortalte det til foreldrene mine og søsknene mine (i går). Hadde planer om å vente til uke 10, men der står det forklart hvorfor det ble som det ble [:D]

Er 6+3 og har sagt det til mine foreldre, hans foreldre og noen venner . kalrte ikke å holde oss gitt[:D]

Jeg er 7 uker på vei i dag, og vi har bare fortalt det til foreldrene våre. Tenker at resten må vente litt til[;)] Regner med at de nærmeste vennene våre snart får vite det, eg kan liksom ikke skylde på migrene 3 uker på rad når eg ikke orker å få besøk/gå på besøk pga kvalmen[8D]

Håper jeg klarer å vente til uke 12, men mulig det blir UL hvis jeg får time hos gynekologen (om hun tar første kontroll tenkte jeg å ta celleprøve og alt på en gang)- så kan det være vi sier det tidligere.. Men hadde samme hva vært gøy å holde det litt for oss selv frem til uke 12. FOrrige gang fortalte vi i uke 8 og syns det var såååå sent å fortelle...

hehe;)

6 uker og litt.. [:)]

Søsteren min vet. Hun fikk vite det aller først. Og så ville mannen fortelle til svigers, så da måtte jo mamma og pappa få vite det også.. [8|]

uke 5+4. Ingen har fått vite ennå og vi skal vente til uke 12. Men har ei mamma og svigermor som jeg tror har en mistanke[:D]

I dag er jeg 9+3!
Her vet alle det tror jeg... hvertfall de fleste [:)]

Jeg er 7+1 i dag, og i dag fortalte vi det til hele familien gitt![:D]
Ville egentlig vente, men vi hadde familieselskap her i dag. Fristelsen ble for stor, vi har nemlig kjøpt t-skjorte til Malin der det står "Jeg skal bli storesøster" på. Så Glenn (mannen), sølte brus på henne med vilje for at hun måtte skifte klær under selskapet. Hun kom tilbake med denne t-skjorta, og det tok ikke lange tiden før kusina mi ropte: "Hva står det her?? Skal du bli storesøster?! Vibekeeeeeeee?!!!", haha!

Så nå vet familien på begge sider det, og 2 nære venninner. Resten må vente litt til, og jeg kommer ikke til å annonsere det med det første på facebook heller.[;)]

Jeg er 7+2 [:)] Har tenkt å si det til mamma og pappa, svigers og søsknene våre neste uke [:)] Resten får vente enten til ordinær UL eller det begynner å synes. Spørs hva som kommer først [8D]

er 9+2 i følgen av legen, men har ikke sagt til alle ennå. dem som vet er foreldrene våre og ikke søskenen eller venner. trur vi venter med nyheten til d er gått 12 uker[:D]

Back
Topp