lurer litt på hvor eg skal ha UL'en...

gullimin

Forelsket i forumet
For her vi bor har vi to valgmuligheter. Vi kan enten velge en som driver for seg selv. Han er veldig kosli og eg var hos han sist. Alt er jo bare "nydelig" og "strålende" der og en går jo ut der fra med verdens største smil om munnen.
Andre valget er på sykehuset der de ikke tar seg så god tid, men der har de fått 3d ultralyd nå.. så eg lurer litt på ka eg skal velge.

Er det noen her som har vert på 3d i forhold til vanlig? er det bedre med 3d??

Jeg har ikke hatt 3d..
Morkaken lå mellom babyen og magen min sist, og da ville de ikke ta 3d fordi bildene blir så dårlige, og det kan se ut som barnet har et halvt hode eller lign, fordi morkaken forstyrrer og ligger i veien[8D]

må du betale på det ene stedet da ? For da ville jeg valgt sykehuset først, så eventuelt den private senere [:D]

nei, begge deler er gratis

da ville jeg valgt den private først jeg, eventuelt ta en 3d senere, den er vel anbefalt rundt uke 28, er jo gjerne da man får ekstra fine 3d bilder

jeg ville valgt det stedet som gjør en mest konfortabel med å ta en ultralyd..[;)]

Enig med FruStina og turteldue. Er det gratis og mer konfortabelt på privaten, så ta der;)

da blir det nok privaten denne gangen og. Han er ganske grundig, og viss en vil vite kjønn og ikke finner det ut på ordinær u får en tibud om en ul til [:D] og vi vil jo vite...er sååå nyskjerrig!! [:D][:D][:D]

Back
Topp