lurer litt igjen.

Gladpia81

Flørter med forumet
Ja,tror jo jeg er gravid,men ble i tvil da jeg leste om ei som hadde fått positiv test og det ikke var det.Det må jo være en utrolig stor skuffelse.[&o]

Men jeg har faktisk kjent forandring på kroppen fra dag 1 etter el,rar følelse,men følte meg faktisk gravid...
Nå kjenner jeg mye menssmerter,når jeg stresser opp litt så strammer det seg skikkelig til og må ta en pust i bakken.
Jeg har ikm i dag,ingen tante har dukket opp,så det er vel kanskje ingen tvil....Men det jeg egentlig lurer på er om det er nå vits å teste i morgen,eller om jeg bør vente til søndag med tanke på økt hcg...
Noen her inne som har sett stor forskjell på en test som har vært svak en dag og tydligere neste dag?

takk på forhånd[:)]

Jeg så forskjell fra en dag til en annen. hvis du er i tvil anbefaler jeg deg CB digitaltest. jeg tok en sånn forrige lørdag kveld(IKM-dagen) og den sa klart "gravid"!

Det som er kjekt med sånne tester er at det ikke er noe rom for tolkning! Den sier jo klart fra!

men du er helt sikkert gravid, diden du har fått positiv test!

Må innrømme at jeg har tatt maaaaange tester selv for å tro på det. men kjenner det på kroppen!

Kos deg framover med hemmeligheten i magen!

M

jeg fikk beskjed fra legen om at når man er gravid blir testen positiv fordi kroppen lager et spesiellt hormon..hun mente at en graviditetstest ikke kunne bli positiv viss man ikke var gravid....
men selv har jeg tvilt på disse testene,så jeg råder deg til å dra til legen å gi urin-prøve:)da får du det rette svaret skal du se[:D]

lykke til:)

Ikke for å være negativ, men jeg fikk beskjed på apoteket at de digitale testene kan vise feil, rett og slett fordi dem er digitale og som vi alle vet kan teknikken spille oss et puss av og til[:)] Tror nok ikke det hender ofte da, men det hun sa. De vanlige derimot tester jo kjemisk så dem stemmer. Jeg syns selv første gangen jeg testet at det var vanskelig å være helt sikker jeg. Har alltid innbilt meg at streken skal være helt klar, denne var derimot svak, men synlig. Det viste seg iallefall å stemme. Lykke til [:)]

det var sånn staver fra billigtester jeg testet med ja,i morgest fikk jeg en sterkere strek enn i går,men ikke helt som den andre da.Mandag får jeg ta en ny....det er jo ikke nødvendig[:D]jeg er jo mest sannsylnig gravid.
Men jeg har så mange tester igjen at det er bare moro[;)]

Back
Topp