Lurer litt ang SA

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Hei, Jeg hadde en SA nå på fredag 8+0. Det her er min første SA utenom en EXU for mange år siden.

Kort fortalt så begynte jeg å blø på fredag, og lørdag kveld så kom den.

Lurer litt på hvor lenge er det vanlig å blø, og hvor lenge er det vanlig å ha smerter? Har enda litt menssmerter som kommer å går.

hvor for kan man bli gravid igjen?
 
Jeg har dessverre ikke så mye erfaring å komme med, har bare hatt èn SA 5+1. Jeg hadde varierende blødninger i to uker etterpå. Kramper varte kanskje i en ukes tid? For min del var det ikke kramper hele veien, men fikk litt ekstra vondt rett før blødningene ble tyngre. Sånn gikk det i kanskje en uke - 10 dager? De siste 4-5 dagene var det mest misfarget utflod.

Jeg vet ikke hva som anbefales ang å bli gravid, men jeg ventet to uker før samleie. Var ikke aktuelt for min del så lenge jeg blødde. Virker som EL kom ca 15-16 dager etter at jeg mista. @Ametyst83
 
Så trist at du har mistet :-( Jeg har dessverre en del erfaring. Blødning her har variert 1-2 uker, men vanligvis som en menstruasjon (kraftig først), det også begge gangene når jeg mistet i uke 12. Vel å merke etter aborten var over. Har bare hatt smerter under 1 av abortene, og de varte bare selve abortdagen, ellers murringer.

Du kan begynne å prøve igjen når du har sluttet å blø og vært blødningsfri i 48 timer (tror jeg), og er psykisk klar for det.

Varme tanker din vei :Heartred
 
Det går som regel ganske raskt over . Går som en kraftig mens . Jeg hadde bare smerter da det kom og ingenting etter . Blødde ikke så mye heller . Hatt to MA og ingen smerte , blødde mye to tre dager og deretter ikke så mye i to tre dager til og rett i vanlig syklus .

Med SA så hadde jeg tvillinger og mistet bare den ene . Men fy satan så vondt det gjorde . Svikte besten av og kjempe smerter i rompa . Og kald svetta . Så kom alt ut . Så ble det bedre . :Heartred
 
Back
Topp