Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Meya*
Mine eneste ord om den saken [8D] kanskje [:-] er at det finnes ikke shia-muslimer. Det finnes noe som heter shia, men muslimer, ser du det er de ikke, de fleste av dem.
ORIGINAL: Søteste Trikken^^
Mine eneste ord om den saken [8D] kanskje [:-] er at det finnes ikke shia-muslimer. Det finnes noe som heter shia, men muslimer, ser du det er de ikke, de fleste av dem.
trodde ikke du kunne bestemme hvem som er muslim eller ikke...[8|] Er ikke det bare Allah da? eller siterer jeg deg feil???
ORIGINAL: Bdancer
ORIGINAL: *Meya*tar jeg feil eller er det de som gjerne er litt ekstreme på alt?
trodde ikke du kunne bestemme hvem som er muslim eller ikke...[8|] Er ikke det bare Allah da? eller siterer jeg deg feil???
Nja, om ett menneske bevisst bryter mot Allahs ord i Quran, så er man ikke muslimer, dersom man mener det er greit.
Det ER ikke lov å feks skade seg selv. Hvorfor noen da skamskjærer seg på Ashora-dagen når de minnes Husseins død, er skremmende. Når man faktisk ikke skal hverken overdrive sørging, eller skade seg selv av noen årsaker. Da synder de åpenlyst, OG mener synden er LOV i islam, da er man feks ikke muslim.
Når man baksnakker de mennesker som selv Allah har nevnt i Quran, som blandt de reneste, og mener de gjorde masse rart, og går i mot Quranens ord, da kan man glatt sees på som ikke-muslim.
Også om man feks mener at alkohol er okay, svin er greit eller at det er helt greit å ha sex utenfor ekteskapet. Om man gjør det fordi man er svak, er man fremdeles muslim, men om man mener det er ok, har man ett problem.
Klart, det gjelder ikke alle, fordi kun Allah skal dømme om de feks hadde muligheter for å lære seg om islam, eller ikke, om de fulgte uten kunnskap eller ikke, osv, eller hva de mener innerst inne, men shia som sådan, er ikke muslimer.
men å skade /drepe andre, det er greit da..? Hva med psykisk syke som driver med selvskading... er det også synd?
men å skade /drepe andre, det er greit da..? Hva med psykisk syke som driver med selvskading... er det også synd?
Sa jeg at det var greit?
Og det man gjør, mens man ikke er tilregnelig, er ingen synd... Men om man kan kontrollere det, så la være.
Sa jeg at det var greit?
Og det man gjør, mens man ikke er tilregnelig, er ingen synd... Men om man kan kontrollere det, så la være.
usamah/osama terrorist/helt sunni/shia - hvorfor skal du/din religion definere hvem av dere som er rett og hvem som er gal! En sak har alltid minst 3 sider, så da lurer jeg fælt på de andre sidene av saken[:-]